Ці авто можуть зникнути вже завтра назавжди. Які їхні шанси на виживання і чи будемо ми сумувати за ними?
«Holden»
У чому небезпека?
У сильному австралійському доларі. Саме з цієї причини випуск автомобілів в Австралії стає все більш економічно невигідним. І «GM» оголосила, що заводи «Holden» закриють до 2017 року. Що станеться з брендом, теж не зовсім зрозуміло...
Чи будемо ми сумувати?
Мабуть, так, бо ми поважаємо австралійських хлопців за чумні пікапи і спортседан «Commodore». Це автомобільний «олдскул» у кращому вигляді.
Шанси на виживання?
20%. Стратеги з «General Motors» ще остаточно не вирішили, що робити зі знаменитим брендом. Може для "Холдена" знайдеться містечко на задвірках всесвітньої автомобільної імперії? Хотілося б вірити...
«Lancia»
У чому небезпека?
Всі небезпеки вже позаду. Знаменитий бренд з Туріну, який колись мав славу гордості автопромисловості Італії, нині зведений до жалюгідного статусу фірми, ліплячи свою емблему на чужі моделі.
Чи будемо ми сумувати?
Ми сумуємо ще з моменту закінчення виробництва старої «Delta Integrale»...
Шанси на виживання?
Технічно бренд існує, але це, по суті, стан клінічної смерті. Ймовірність того, що «Fiat» перегляне своє образливе ставлення до «Лянча», близька до нуля. У італійців, на жаль, і без того проблем вистачає.
«Spyker»
У чому небезпека?
Номер з розряду: «ми ж попереджали»! Мало хто вірив, що завдання реанімувати знаменитий на початку ХХ століття голландський бренд взагалі здійсненна. Час довів – суперкари з Нідерландів нікому не потрібні. Не те що кексики.
Чи будемо ми сумувати?
Ще не вистачало! Була без радості любов, розлука буде без печалі.
Шанси на виживання?
А що, «Spyker» ще існує? Ну треба ж... Бармен, ще декілька!
«Lotus»
У чому небезпека?
Скромний модельний ряд, невигідний для промислового виробництва курс британського фунта, серйозні конкуренти на ринку, репутація збиткового підприємства – все це призвело до того, що «Lotus» останніх років двадцять знаходиться у стані «на межі катастрофи». Зараз нове керівництво розгрібає помилки попереднього і придумує нові способи вибратись з кризи.
Чи будемо ми сумувати?
Що за дурне питання – ще й як! «Lotus» тотожний таким поняттям, як автогонки і спорткари. Так що людина, під керівництвом якої компанія піде в небуття, назавжди стане лиходієм автомобільного світу. Не забувайте про це, містер Жан-Марк Галес!
Шанси на виживання?
50/50. Зараз здається, що у «Лотуса» не райдужні перспективи, але в історії компанії траплялися і більш складні дні. І нічого – живий! Поки що ...
«SAAB»
У чому небезпека?
Важко відповісти. «SAAB» начебто вже офіційно не існував. А потім офіційно відроджувався лише для того, щоб знову зникнути. Коротко кажучи, ми вже й не знаємо, чи живий пацієнт зараз. Такі справи ...
Чи будемо ми сумувати?
Думки розділилися. Пуристи стверджують – справжній «SAAB» помер ще в 1990-му, відразу після переходу під контроль «General Motors». Романтики сперечаються – мовляв, дизайнерська школа фірми працювала до останнього дня. До того ж, «9-5 Aero» справді був непоганий. Поки не ламався. Проблема в тому, що ламався він занадто часто...
Шанси на виживання?
Померла так померла. Чи все-таки ні?
Опубліковано "Лише Насолода" № 4 (32) березень-квітень 2015 р