Андрій Оленицький

«Директор повинен бути далекоглядним»

Його привітність та турбота залишає після зустрічі присмак іспанської кориди та настрій жагучого фламенко. Цей чоловік у кар’єрі вдало користується такими козирями, як вміння мотивувати та передбачати майбутнє. Про можливості яскравого відпочинку цього літа, перспективи майбутнього туризму і, звісно ж, про те, як досягати успіху, розповідає директор туристичної агенції «ТУР» Андрій Оленицький.

 

Досьє:

У бізнесі головне — бажання!

Життєве кредо: Іноді найстрашніше стає прекрасним...

У дитинстві мріяв стати археологом.

Фах: економіст

Знак зодіаку: скорпіон

Колір: білий, чорний

Страва: будь-що може бути смачним

Напій: вода

Авто: «BMW»

Парфуми: «TomFord»

Косметика: «VICHY»

Фільм: «FightClub»

Акторка: Моніка Белучі

Книга: Олдос Хакслі «Через багато років», Габріель Гарсіа Маркес «Сто років самотності»

Країна: Іспанія

Гумор: позитивний

Позитив – це гумор.

 

Лише Насолода: Що потрібно для того, щоб іти вперед? 

Андрій Оленицький:  Не дивитись часто назад.

ЛН: Розкрийте поняття «ціль».

АО: Ціль означає стан в майбутньому, котрий можливо змінити відносно теперішнього та варто, бажано або необхідно досягнути.

ЛН: На що ви готові заради досягнення цілі?

АО: На наполегливу працю.

ЛН: Пане Андрію, розкажіть про ваші перші кроки в туризмі?

АО: Саме зараз і є мої перші кроки в туризмі разом з досвідченою командою професіоналів.

ЛН: Якими якостями повинен володіти директор туристичної агенції?

АО: Будь-який директор повинен мати здатність мотивувати людей та бути далекоглядним.

ЛН: Назва вашої туристичної агенції «ТУР» дуже символічна. З чим ви асоціюєте слово «тур»?

АО: З коридою...

ЛН: Які переваги туристичної агенції «ТУР».

АО: Професійність та увага до кожного клієнта.

ЛН: На якого споживача розраховані послуги?

АО: У нас весь спектр послуг: від відпочинку на Шацьких озерах до vip-турів в екзотичні країни. Ми раді задовольнити будь-якого споживача, незалежно від його можливостей.

ЛН: Чи ставите ви як пріоритет у роботі таке поняття, як «підхід до клієнта».

АО: До кожного клієнта ми підходимо з особливою увагою та відповідальністю. Цінуємо, поважаємо та любимо людей, з якими працюємо.

ЛН: Чи належите ви до категорії людей, які подорожуючи можуть поділитися з малознайомою людиною найсокровеннішими мріями, бажаннями та секретами?

АО: Не скажу, що найсокровеннішими мріями, але буває.

ЛН: Кожен з нас обирає для себе улюблений вид відпочинку. Хтось не може жити без динаміки та чергової порції адреналіну, а хтось полюбляє пасивний відпочинок на березі моря… А якому виду відпочинку надаєте перевагу ви?

АО: Мій вибір залежить від настрою. Стараюсь урізноманітнити кожну подорож, зробити її унікальною та незабутньою. Полюбляю екзотичні та мало відвідувані туристами країни на кшталт Чилі, Кенії, Мадагаскару чи Бразилії.

ЛН: Який вид відпочинку перебуває на п’єдесталі цього літа?

АО: На п’єдесталі цього літа Греція, з якої я щойно повернувся.

ЛН: Подорож надихає до створення чогось інноваційного. Які запозичені ідеї ви хотіли б втілити в Україні?

АО: В Україні з її податковою кабалою та іншими владними структурами дуже важко щось втілювати, оскільки докорінно потрібно міняти не тільки систему управління, а й тих, хто при ній знаходиться. За 20 років незалежності держава так і не зуміла перейти від посттоталітарного до правового та громадянського устрою тільки тому, що не було повної люстрації у владних ешелонах...

ЛН: Пане Андрію, відкрийте свій секрет успіху?

АО: Велике бажання працювати, цілеспрямованість і впевненість у своїх кроках, наполеглива праця – ось складові для досягнення успіху.

ЛН: Ідеальний дім – це місце, в яке тобі хочеться повертатися щодня...

ЛН/ АО: Справжній смак життя – це коли ти усміхнений.

Спілкувалася: Сніжана Романюк. Фотограф: Ірина Мельник

Опубліковано "Лише Насолода" № 2(12) червень-липень 2011 р.

Час наповнити життя враженнями 

Туристична агенція ТУР м. Луцьк, просп. Волі, 10, тел.: (0332) 724819