Lutsk Fashion Weekend осінь 2018

 

 10 листопада 2018 року в музеї сучасного українського мистецтва Корсаків (м.Луцьк, вул.Карбишева, 1) відбудеться Lutsk Fashion Weekend. Тема модної події: «Мода 2020-2021 рр. Прогнозування. Диктат Instagram і технічного прогресу. Уточнення тенденцій.»

Хедлайнером заходу буде лектор Ліана Білякович – професор кафедри дизайну одягу Київського національного університету культури і мистецтв, дизайнер, матеріалознавець, фундатор наукової школи Прогнозування Моди в Україні, аналітик та прогнозист моди, експерт міжнародного класу в галузі текстилю, член спілки дизайнерів України. Консультує українські та закордонні компанії з питань стратегічного брендингу та прогнозування моди (Данія, Ізраїль, Австрія, Німеччина, Швеція, Китай, Франція).

Лекція буде цікава: усім модникам та модницям, блогерам, редакторам модних глянців та фешн-програм, власникам бутиків та торгівельних мереж, критикам та аналітикам моди, стилістам, іміджмейкерам, баєрам та шоперам, фотографам, виробникам текстилю, фахівцям beauty-індустрії, і звісно тим, хто вважає, що не слідкує за модою аби прийти і переконатися як різні чинники впливають на те, що ви одягнете завтра…

Після лекції відбудуться: покази мод, дегустація нових напоїв від генерального партнера Fragolino Novellina, розіграші подарунків від партнерів. В цілому модна подія триватиме з 16:00-20:00 год. До слова, організатором події є модельна агенція Grace Model House (керівник Анна Тріль). Вартість квитка 200 грн., а у день заходу 300 грн.

КОНТАКТИ:

тел.: 097 273 99 29 (Анна), 050 556 46 01 (Олена)

e-mail: gracemodelhouse@gmail.com, lutsk.fashion@gmail.com

Facebook: Анна Тріль, https://www.facebook.com/lutsk.fashion/

.......

Щорічна лекція професора Ліани Білякович: «Мода – 2020-2021: диктат Instagramі технічного прогресу. Уточнення тенденцій»

 

Як тільки не називають НАШ БУРХЛИВИЙ ЧАС на шпальтах науково-публіцистичної та популярної преси, в соціальних мережах і філософських дискусіях з екранівTV… Епоха «критичного» полістилізму; постпостмодернізму; кемпу та нормкору (а простіше - несмаку); четвертої технічної (технологічної) революції; ера Instagram; період нівелювання гендерності та чуттєвості; період унісексу; час  покоління Z …і взагалі –заупокійна меса по моді на тлі наростаючого дефіциту ідей. Та чи все так страшно і депресивно? Адже це – НАШ час і іншого сьогодення у нас не буде. Спробуємо його зрозуміти, аби пояснити суттєві зміни нових прийдешніх тенденцій; бо саме мода, як віддзеркалення реальності, вибудовує своє бачення естетики людського вбрання і його символічного змісту.

              Саме сьогодні люди навчилися відчувати час, як координату простору; спостерігати і пояснювати купу небачених до сьогодні явищ; впроваджувати штучний інтелект, нанотехнології та генну інженерію  для рішення надскладних задач; ставати кваліфікованими провідниками в обраному інформаційному полі для онлайн-легітимізації власних «інсайдів і лайфхаків», підвищуючи самооцінку і стаючи фахівцями для інших - (у тому числі) з іміджу, стилю, моди та краси. Ми вже не дивуємось науковим відкриттям, які з небувалою швидкістю приходять в наше життя і змінюють його. А покоління Zмабуть скоріше вчиться поратися з гаджетами, ніж говорити. Центеніаливносять в наше життя стільки свіжого, експериментального, зухвалого і непередбачуваного! Поняття «мода» вони наділяють власним оновленим змістом, як і явище трендоутворення (бо «трендом» є їхні власні уподобання і смаки). Кількість конформістів серед фешн-споживачів суттєво зменшується. А ще два роки тому цей сегмент становив 70% ринку споживання!І модні бренди вибудовували свої маркетингові стратегії з огляду саме на них. Тепер все суттєво змінилося.

               Світові Будинки Моди наймають молодих дизайнерів (не обмежуючи у фінансах), аби вдихнути друге життя в свої бренди. Але дивне покоління Z не хоче працювати навіть на самих престижних гравців фешн-ринку, бо мріє робити колекції під власними іменами! Професійні Тижні моди першого ешелону (Париж, Мілан, Лондон, Нью-Йорк) останніх сезонів на 30% були представлені нікому не відомими молодими амбітними дизайнерами – з Азії, Африки, Арабського Світу та Східної Європи. Їх творчість - справжній клондайк нових ідей та рішень. Колись видатна Коко Шанель казала, що «правильно, коли мода йде з професійних подіумів на вулицю; і сумнівно, коли відбувається навпаки». Та сьогодні це «навпаки» настало)) Жоден Будинок Моди не розпочинає роботу над новою колекцією без дослідження «смаків вулиці», відображених в Instagram; її музики, ідеології, мистецтва, манер і уподобань в усьому.

 

Як завжди, візуальний ряд лекції (350 слайдів і 19 відео) переконливо продемонструє напрямки розвитку майбутньої моди. Матеріали лекції є ексклюзивними, отриманими на основі наукової методології Прогнозування Моди і авторських методик проф. Ліани Білякович; вперше були оприлюднені перед професійною аудиторією Міжнародної Виставки KyivFashion 7 вересня 2018.

Опубліковано: 17.10.2018 р. "People UA"