23 листопада відбулося довгоочікуване відкриття першого бутік-готелю преміум-класу«Noble Boutique Hotel». Зізнаюсь, що хотілося побути у ролі прискіпливого ревізора, але атмосфера дозволила лише відчути себе гостем, якого чекають, поважають і люблять. Все почалося із знайомства з тими, хто створює європейський сервіс у закладі. Мабуть, одним з критеріїв відбору персоналу «NobleBoutiqueHotel» є гаряче серце – адже лише так можна пояснити їхнє привітання з гостями в холодну пору року без верхнього одягу при вході закладу.
Екстер’єр оцінить кожен поціновувач естетики. На словах це описати нелегко, і, як кажуть у народі, «краще один раз побачити, ніж 100 почути». Тим паче зробити це буде легко, адже розташований NobleBoutiqueHotel у самому серці Луцька. Особливістю інтер’єру є те, що було вжито ряд заходів для того, щоб готель і його «життєдіяльність» були максимально безпечними для навколишнього середовища. Звідси ідея унікального дизайну з використанням еко-тематики.
Сьогодні «вдихнули життя» у стіни нового NobleBoutiqueHotel, тому що у кожному з них були мешканці. Бізнесмен, сім’я, компанія подруг і навіть молодята. Особливо цікаво було у одному з номерів побачити подружню пару та відчути себе гостем на весіллі у звичайний будній день. Театралізоване дійство дало можливість побачити готельні номери очима відвідувача. Емоції акторів були справжніми і це неймовірно.
Готель містить 35 номерів 5-ти категорій на семи поверхах із ліфтом, а також власну парковку та внутрішній двір. Нам провели екскурсію, на якій ми мали змогу оглянути номери різних класів, а саме: класік (1100 грн за добу), бізнес (1400 грн за добу), престиж (1950 грн за добу), делюкс (3040 грн за добу) та люкс (4800 грн за добу).
Не можу не згадати про «NobleRestaurant» та розкішний шведський стіл, страви якого нам запропонували господарі. Найреспектабельніший ресторан міста преміум-класу – такі враження справив на гостей заклад. Неповторність смаку страв гарантує першокласний майстер своєї справи, італійський шеф-кухар - П’єтро Дель Гроссо. Нам вдалося з ним поспілкуватися та дізнатися багато цікавих фактів. Перш за все, П’єтро Дель Гроссо родом із колоритної Італії, де власне і вивчав кулінарне мистецтво. Кухня ресторану середземноморська і важливо те, що усі морепродукти, рибу постачають виключно свіжими, двічі-тричі на тиждень. Меню змінюється відповідно сезонним тенденціям. Приємно те, що італійський шеф-кухар орієнтується і у нашій національній кухні і зізнався, що полюбляє український борщ, вареники та деруни. На питання, як спілкується із kitchen-командою, адже українською мовою поки не володіє, він сказав, що з цим проблем ніяких немає, адже основні назви інгредієнтів та страв на кухні знає чудово. (ЕКСКЛЮЗИВ Інтерв'ю з італійським шеф-кухарем «Noble Restaurant» - П’єтро Дель Гроссо. Журнал PEOPLE UA: https://www.youtube.com/watch?v=XLtE4y8SzsA&feature=youtu.be)
Поспілкувались ще із баристами, надзвичайно приємними та відкритими парубками, які поділилися своїми враженнями від нової роботи. Неможливо було не помітити блиск у очах хлопців, а це говорить лише про одне - вони готові викладатися на усі 100, розвиватися заради того, щоб тішити відвідувачів. Хлопці зазначили, що для них створені усі умови, хороше устаткування, можливість удосконалюватися і все, що лишається їм - підтримувати високий рівень закладу відпочинку. Цікаво те, що відбір був дуже жорсткий, але справедливий, у керівництва було чимало вимог, серед яких досвід, компетентність і відповідальність. Візитною картою є колекція елітних вин. Офіціанти є справжніми експертами, обізнаними у тонкощах кулінарії та виноробства. Основна зала ресторану може прийняти до сімдесяти гостей. «Ресторан NobleRestaurant» - місце важливих подій, створений для того, щоб кожну зробити їх особливими.
Хочеться зазначити, що це професіонали своєї справи, які зроблять усе можливе щоб ваше перебування у закладі було незабутнім. Усміхнені, амбіційні, стильні, ввічливі, і це далеко не весь перелік якостей, якими їх хочеться описати. Гість та його бажання передусім. Для персоналу проводиться навчання за особливою системою, яка надає співробітникам найважливіші якості у спілкуванні із гостем: бездоганну професійність, чемність, ненав’язливість та уважність.
Щодо цінової політики, то ціни вище середніх, проте можна впевнено сказати, що вартість продуктів дорівнює якості. Заклад має багато «родзинок» та готовий приємно дивувати своїх гостей. Ну, а журнал «PeopleUA» рекомендує Вам відвідати «NobleBoutiqueHotel» та «NobleRestaurant» і відчути емоції та оцінити високий рівень сервісу. Бажаємо «Noble» процвітання, вдячних гостей та не лише підтримувати заданий рівень, а й постійно піднімати високу планку. Для міста «Noble» - це новий рівень.
Автор: Анастасія Подзізей