Fashion Day 2024

У день добровольця у Волинському академічному обласному музично-драматичному театрі ім. Тараса Шевченка відбувся благодійний івент Fashion Day, який організувала власниця модельного агентства MZM models Марина Занюк. Захід був не лише про модні тенденції та стиль, але і про український дух, самобутню історію, індивідуальність та харизму кожного образу, відчуття свободи та елегантності. На Fashion Day було зібрано 66783 грн для ЗСУ (40571 грн з продажу квитків та 26212 грн на банку). Усі кошти спрямовані на благодійний збір для 53-го батальйону 100-ї бригади Збройних сил України. Наші воїни потребують переобладнати автівку на прохідну – кейсевак, щоб діставати важкопоранених бійців з важкодоступних місць! Збирала кошти військова Анна Рекретюк (саме для її батальйону проводився збір), яка виступила та закликала усіх долучатись до благодійних зборів та лав ЗСУ.

На заході виступили представник Луцької міської ради Володимир Захожий та ініціаторка благодійного івенту Марина Занюк. Стиліст Ольга Іванава розповіла про модні тенденції. Ведучою вечора була співачка та блогер Аліна Жук, яка заспівала свої хіти «Ромашки», «Волошки сині». Композитор і автор проєктів «Скрижаль», «Мотанка» Віктор Верба виконав дві пісні «Птаха» та «Босими ніжками». Заслужений артист естрадного мистецтва України, продюсер, композитор, директор драмтеатру Сергій Скулинець виконав свою композицію «Астрономічна», чим зірвав овації в глядачів. Емоційного настрою додали танцювальна студія UDC, Маргарита Царук з номером «Паралельність» та група Маргарити Манн з номером «Чи разом». Зазначимо, що глядачі заходу отримали безліч подарунків від партнерів події. Гості івенту мали можливість відвідати fashion-ярмарок місцевих виробників: представників бізнесу, сфери послуг, б’юті, легкої промисловості, майстрів handmade.

У рамках весняного Fashion Day 2024 відбулися покази моди, на яких представлені колекції місцевих дизайнерів, модельєрів, брендів та ТМ: OZI & Levante, ID by Dyachenko, Opposition, NamystA, Vovna, Oldmoney, ТМ Едельвіка, Альона Чіні, Лілія Радіцька.

OZI & Levante

Відкривав подію показ OZI в колаборації з Levante. Вільний крій, глибокі кольори коричневого, синього, чорного, білого, блакитного, рожевого – диктує світова мода в цьому сезоні. Must have – широкі та зручні піджаки, які розкішно лежали на тендітних плечах моделей MZM. Дефіле було сповнене ділового характеру та харизми, яку підкреслювало вбрання від дизайнерки Оксани Зінчук. До слова, бренд одягу OZI, заснований в Луцьку, часто обирають українські зірки, такі як Анастасія Прудіус – відома як KOLA, вокалістка гурту KAZKA Олександра Заріцька, Jerry Heil, Ольга Сумська, Тіна Кароль, Настя Каменських, Олена Кравець, Марія Кондратенко та інші. Я слідкую за брендом OZI не лише в Україні, а й помічала в бутіках Варшави та Мілану.

VOVNA

Показ нової колекції одягу бренду Vovna підняв дух патріотизму та відчуття приналежності до української нації як у моделей, так і у глядачів благодійного івенту Fashion Day. Дефіле в українському одязі з використанням традиційної української вишивки відразу переніс нас у світ квітучої України, звідки почалася наша самобутня історія. Вишиванки різних кольорів – темно-сині, білосніжні, блакитні та зелені з орнаментами рослинної тематики – колосків, пелюстків, квітів – зачаровували гостей показу. На даному показі бренд Vovna продемонстрував вишиті вироби з льону, які вдало поєднав як з діловою спідницею, так і з джинсами, кросівками та класичними туфлями. Сьогодні, одягаючи речі з традиційною вишивкою у повсякденному житті, українці відчувають справжнє єднання.

NamystA

Молодий, але прогресивний бренд NamystA вперше презентував свою колекцію одягу та авторських прикрас на благодійному івенті Fashion Day. Дебютний показ цього бренду вразив своїм креативним стилем одягу, починаючи від крою до розмаїття елементів, що підкреслювали індивідуальність кожного образу. Велюр, твід, фатин, рюші, стрічки, пір’я – усе це було присутнім при створенні нової колекції одягу бренду NamystA. Фішки бренду – стиль Chanel та справжні корсети, які дозволяють зменшити талію. Доповненням до кожного образу стала авторська дизайнерська біжутерія ручної роботи, виготовлена у стародавній французькій техніці «Сутаж». Відомо, що ці унікальні вироби, створені у Луцьку дизайнеркою Світланою Гунчик, вже оселилися у скриньках модниць України, США, Канади, Чехії, Словаччини, Польщі та інших країн.

EDELVIKA

На Fashion Day ми побачили частково представлені дві колекції етноодягу бренду Edelvika за мотивами регіональних візерунків Волині та Тернопільщини, втілені в натуральних лляних тканинах на вимогу сучасних потреб сьогодення. У часи середньовіччя вишиванка традиційно носилася як повсякденний одяг. Нині ж вона носиться разом з костюмом як святковий, патріотичний та культовий одяг. Здебільшого борщівські мотиви домінували в орнаментах вишитих сорочок та суконь бренду Edelvika на показі цієї весни. У сукнях пілочка, рукави та низ були вишиті квітчастими волинськими узорами яскравих кольорів червоних, зелених, чорних відтінків. По центру майже усіх вишитих виробів бренду Edelvika була присутня планка з ґудзиками, що додавало елегантності вишитому вбранню.

ALONA CINI

Колекція дизайнерки Альони Чіні однойменного бренду Alona Cini – це новий погляд на розкіш ручної вишивки та модернізація старовинних етнічних орнаментів. Дивовижно, адже вишивка з мотивами різних орнаментів світу зібрана в роботі одного бренду. Бренд Alona Cini, народжений з пристрасті до українських традицій, поєднав культові візерунки, органічний льон та шовк. Показ нової колекції цього бренду на Fashion Day подарував відчуття свободи та елегантності, яка завжди актуальна та поза часом. Моделі дефілювали у сукнях вільного силуету довжиною в підлогу, прикрашені рослинними принтами ручної роботи. Закрита лінія декольте, відкритий виріз на спині у формі краплі та трьохчетвертні рукава додали образу колекції жіночої загадковості. Поєднання білого, глибоко-синього, рожевого, блакитного, червоного кольорів в сукнях додало яскравих вражень від побаченого показу. Саме сукню з цієї колекції придбала абсолютна чемпіонка світу зі спортивної гімнастики Лілія Подкопаєва.

RADITSKA

Колекція дизайнерки Лілії Радіцької наповнена стильними, оригінальними та водночас практичними фасонами. Глибоке декольте, широкий пояс та вертикальний ряд ґудзиків від декольте донизу по всій лінії сукні надають витонченості силуету, а збірки тканин – ніжності до образів. Все це говорить про призначення одягу бренду RADITSKA для жінок, які хочуть почувати себе стильно та водночас комфортно. Колекція була представлена в таких ніжних кольорах: бузковому, рожевому, блакитному та зеленому. Для створення речей Лілія Радіцька обрала вельвет та льон. Варто відмітити, що RADITSKA – молодий бренд, заснований після початку повномасштабної війни в Україні, коли засновниця бренду усвідомила, що іншого життя не буде й треба втілювати мрію вже зараз, бо «потім» може й не настати.

OLD MONEY

Все частіше стиль оверсайз стає одним з постійних учасників модних показів, і Fashion Day у Луцьку – не виняток. Епатажний показ від Old money викликав у гостей шквал емоцій. Адже одягнути на моделей чорний класичний піджак під гіпюрові напівпрозорі брюки, чи чорний піджак-оверсайз під шовкову леопардову спідницю за коліна, короткі червоні лакові шорти під пальто довжиною в підлогу – було неочікуваним рішенням поєднання речей для глядачів Fashion Day. Сьогодні гардероб модниць усього світу не обходиться без піджака, як то кажуть, – більшого на декілька розмірів, і українські дизайнери шиють одяг, який справді в тренді. До слова, Old money – це шоурум українських дизайнерів, який знаходиться в модному домі OZI.

OPPOSITION

Opposition – український бренд одягу, який підкреслив елегантність моделей MZM на благодійному івенті Fashion Day. Витончені лінії жіночності підкреслили вишукані сукні з червоного та чорного велюру в поєднанні з фатином та пір’ям, шовкові сукні та костюми в пастельних кольорах, піджаки чорного та кольору фуксії в поєднанні з чорними брюками і гіпюровою спідницею, а блиску дефіле додали пошиті вироби з паєтками. Основна позиція бренду – не гнатись за трендами, а бути собою, адже кожна з нас – особлива, Opposition не диктує тренди, а створює індивідуальність. Варто додати, що колекція Opposition показала аристократичний смак дизайнерки бренду. Це був стильний, грайливий, незабутній показ, який закарбувався в пам’яті.

ID by Dyachenko

Український бренд ID, заснований художницею та дизайнеркою Іриною Дяченко, став справжнім втіленням унікальних аксесуарів преміум сегменту для кожної леді. На Fashion Day Ірина Дяченко презентувала колекцію «Renaissance» (Відродження), яка є уособленням відповідального, дбайливого ставлення до речей. Представлені на показі образи від ID дають свободу стилю, а одяг вільного крою лояльний до будь-яких жіночих силуетів. Найбільше глядачам модного дефіле сподобались принти, перенесені на шовкові тканини з картин, намальованих дизайнеркою. Приємно було бачити, як дизайнерка бренду ID Ірина Дяченко впевнено дефілювала разом із моделями MZM та закривала покази благодійного івенту. До слова, Ірина також є випускницею цієї модельної агенції та моделлю свого бренду.

Відвідала подію: Олена Бекеша. Фотографи: Артем Кравець, Арсен Базярук, Володимир Максимчук,Соломія Бартошук,Марія Оніщук,Юлія Приймак, Валентина Шмаль,Юрій Ступак, Каріна Костюк-Дяченко