Лавандове поле, з його ніжними відтінками фіолетового і тонким ароматом, стало ідеальним подіумом для демонстрації найсміливіших дизайнерських рішень на Lutsk Fashion Weekend SS 2024. Моделі, які дефілювали серед квітів, створювали відчуття гармонії між природою і сучасними модними трендами, додаючи загадковості кожному образу. Цього року засновниця LFW Анна Тріль вперше звернулась до гостей модної події із проханням про Dress code білого кольору, що додало невимушеної загадковості у атмосфері цього свята краси. Журнал People UA традиційно став інформаційним партнером Lutsk Fashion Weekend та потрапив на унікальний ароматний fashion-вечір серед лаванди просто неба, звідки й підготував ексклюзивний фоторепортаж з Волинської Лавандії про модні тенденції для Вас, дорогі читачі.
Окрім показів, на відвідувачів події чекала цікава шоу-програма, музичні виступи у виконанні засновниці студії вокалу SOLO Марії Мядюти, фіналістки шоу «Голос Діти-2» Катерини Качановської, а також ведучої Наталки Войтович. Гості модного вечора змогли насолодитись Welcome drink та фуршетом у колі теплого спілкування під лаунж музику, яка мимоволі переносила нас у Францію.
Кращі образи вечора протягом події обирала стилістка Катерина Шелудько. Я переконана, що це було зробити непросто, адже концентрація white-красивих луків була надзвичайно високою і кожен з них заслуговував на окрему увагу. Модниці та модники отримали подарунки від партнерів івенту та овації від глядачів.
Свої колекції на LFW представили KUMA Ukrainian Fashion House, Iryna Luzhetska, Re Look kids, MOver, OKRIP ANNA.
MOver
Перший показ українського бренду casual-одягу MOver дизайнерка Юлія Оверчук присвятила памʼяті чоловіка – героя Матвія Оверчука. Молодий бренд, заснований у 2023 році, прагне поширювати памʼять нашим нащадкам про тих, хто віддав найдорожче – життя за волю та незалежність України. Спортивний одяг ідеально виглядав як на хлопцях, так і на дівчатах. Мою увагу привернув витончений крій брюк, який підкреслював талії моделей. У колекції casual-одягу MОver домінували здебільшого пастельні кольори, які стали трендовими в цьому році. «Кожна жінка має сильні сторони, які допомагають їй у рутині та різних життєвих ситуаціях. Наша місія – підкреслювати кожну із сил, кожну рису характеру української жінки нашими костюмами», – говорить засновниця бренду Юлія Оверчук.
RE LOOK KIDS
Другий показ Re Look kids зачарував усіх присутніх гостей, адже маленькі моделі своїм казковим виглядом перетворили кожну дівчинку на справжню принцесу. Ці дитячі сукні, створені з любов'ю та натхненням, кожен може приміряти на своїх донечок, скориставшись прокатом дизайнерського одягу в Re Look kids. Розглядаючи усі деталі створеної колекції, стає зрозуміло, що в кожну деталь дизайнера вклала душу, щоб маленькі красуні відчували себе неповторними у будь-яку щасливу мить свого життя.
IRYNA LUZHETSKA
На Lutsk Fashion Weekend львівська дизайнерка Ірина Лужецька представила колекцію під назвою «Українські Легенди», яка присвячена надзвичайно сильним українським жінкам, котрі стоять на захисті нашої незалежності; жінкам, які чекають на своїх чоловіків з війни, але в той же час мужньо тримають тил; жінкам, котрі, попри усе, народжують нове покоління на землі, що загрозливо звучить сигналами сирен, тим самим продовжують майбутнє України. У колекції бренду Iryna Luzhetska використано гірчичний, зелений і колір «кава з молоком», застосовано сучасний крій одягу у поєднанні з етнічними національними мотивами, що відображає дух української культури в його сучасний інтерпретації. До слова, ця колекція була представлена на благодійному вечері української культури «Ukrainian fashion film festival» у Каннах.
KUMA
У рамках показу дизайнерського магазину одягу KUMA був реалізований проект «Краса без меж», спрямований довести, що сучасні стандарти жіночої краси – це не лише молодість, параметри «90-60-90» та високий зріст. Сьогодні еталоном є успішна самодостатня жінка, яка надихає, стає прикладом та спонукає до пошуку нових можливостей. Її краса і чарівність, найперше – в індивідуальності, яка постійно змінюється, збагачується досвідом, мудрістю та витонченістю. Красива українська жінка ламає стереотипи. Вона поєднує в собі успішну леді, професіоналку своєї справи, люблячу маму та дружину, звабливу німфу. Саме така жінка – красива без меж. Варто відзначити, що цей показ від бренду KUMA викликав шквал овацій та вібрації енергії жіночого успіху. Адже тут на лавандовому полі зібрались харизматичні українські жінки, які представили мікс з різноманітних брендів: Тatti, Nepovtorna.YA, Sema, TOMASHEVSKY, Cucheryachi, Intention та інші.
OKRIP ANNA
Етно та натуральність в поєднанні з сучасністю та комфортом є основою бренду OKRIP ANNA. На Lutsk Fashion Weekend дизайнерка з міста Львів Анна Окріп продемонструвала у своїй колекції гармонійне поєднання народних ремесел (ткацтва та вишивки). Адже OKRIP ANNA – це молодий бренд про сучасне бачення українського етностилю. Колекція «Подих» натхненна культурною спадщиною України та створена для впевнених людей, які сьогодні творять історію. В колекції представлені сукні та костюми з легких натуральних тканин та різних кольорів й принтів.
Автор: Олена Бекеша. Фотографи: Ольга Шевчук, Марк Волкофф.
Опубліковано: "People UA" #3(58) осінь 2024