Lviv Fashion Week AUTUMN/WINTER 2017/18

Львівський тиждень моди – незабутня подія в фешн-індустрії. LFW орієнтований на створення можливостей економічного розвитку для українських брендів, підтримку молодих дизайнерів, представлення іноземних дизайнерів на українській арені. Тиждень моди проводиться у Львові двічі на рік (навесні та восени) з 2008-го року. Географія учасників охоплює Україну, Польщу, Білорусь, Грузію, Вірменію, Угорщину, Хорватію, Словенію, Латвію, Естонію, Францію, Італію, Іспанію, Ізраїль. Це одна з наймасштабніших модних подій у Східній Європі, яка щосезону приймає понад 12 000 відвідувачів і значну кількість міжнародних гостей: редакторів, фотографів, блогерів, інсайдерів індустрії моди. Журнал «People UA» щороку відвідує модну подію, аби підготувати ексклюзивний фоторепортаж для Вас. Для початку трішки власних вражень… Шоу-рум в аеропорті «Львів» був як завжди креативно оформлений, гості заходу могли подивитися, приміряти і придбати дизайнерський одяг та аксесуари. У холі аеропорту проводилися майстер-класи візажу, ресторатори готували каву та страви, гості спілкувалися та насолоджувалися атмосферою, фотографувалися та давали інтерв’ю. Біля фотозон ми зустріли організатора «Lviv Fashion Week» Петра Нестеренка-Ланька в оригінальному капелюсі та окулярах, організатора конкурсу краси «Міс Львів» Валерію Никифорець в дизайнерській сукні, Public Relations Manager Людмилу Цапюк, організатора «Lutsk Fashion Weekend» Анну Тріль в одязі від дизайнера-партнера, а також дизайнера одягу Жанну Тріль. Покази були насичені та яскраві, подекуди в образах була присутня оголеність та пристрасть. На відміну від моделей, я у авторській сукні від дизайнера Kitti_one, почувала себе скромно. Отже, що буде модно восени та взимку?! Читаємо, переглядаємо фото свіжих дизайнерських колекцій одягу та аксесуарів. Виглядайте модно та стильно!

 

 

 

 

BALOSSA /BOB BASSET

Balossa white shirt – повна назва бренду, що спеціалізується на інтерпретації, деконструкції та трансформації базового предмету гардеробу – білої сорочки. «Біла сорочка – це найбільш практичний, легкий, сексуальний, ефектний і вільний одяг. Ідеальна частина гардеробу, яка безліч разів перероблялася і поверталася у багатьох концепціях, але ніколи не переставала дивувати. У Balossa ми прагнемо винайти, втілити в життя і трохи перекрутити базове поняття білої сорочки, у якої є все: простота, комфорт, оригінальність, елегантність, тренд. Ми намагаємося додати деякі деталі, пограти з формами та об’ємами, запропонувати жінкам проекспериментувати з класикою. На Lviv Fashion Week було представлено незвичну колаборацію Balossa та української дизайн-студії Bob Basset, яка працює в сфері предметного дизайну. Студія створює арт-об’єкти з різних матеріалів, в першу чергу – шкіри, а також кістки, металу, дерева, каменю, скла та ін. Окрім колекціонерів, чиї імена не розголошуються, власниками творів Bob Basset є учасники гурту Metallica, Sid Wilson зі Slip knot, клавішник гурту Korn, Авріл Лавін, кілька об’єктів зберігаються в колекції Givenchy. Про студію писали The New York Times Fashion Magazine, WAD magazine, VICE UK, Bizarre Magazine, INSIDE artzine magazine, Vogue.com назвав Bob Basset одним з 9 явищ української fashion-революції. Виставки бренду відбулися вже у Парижі, Нью Йорку та Лондоні. Перша в Україні персональна виставка Створіння`/ Bob Basset `Entity`, на якій представлені арт-об’єкти, створені за 30 років існування студії, відкрилася у Києві 16 березня (галерея  Bereznitsky Aesthetics). Cтудія Bob Basset, котра багато років очолювала аванґард світового стімпанку і чиї роботи визнані «чи не єдиним реально існуючим зразком жанру» самим його засновником, Уільямом Гібсоном, сьогодні відома як піонер техноромантизму у візуальній сфері. На показі Balossa/ Bob Basset техноромантизм постав у fashion-вимірі. Створіння Bob Basset додали колаборації техноромантичного, інтелектуально провокативного звучання.

  

 

OKSANA PIEKNA

Бренд Oksana Piekna презентував власне бачення ніжності та жіночності. Інспірацією для створення нової колекції стали біонічно-квіткові мотиви, а саме піони. В колекції переважають пастельні відтінки фіолетового, блакитно-сірого та кремового кольорів. Шовкові блузи, повітряні сукні з мережива, витончені коктейльні та вечірні силуети доповнені конструктивними жилетами та легкими весняними пальто. Акцент зроблений на вишивці кристалами та ексклюзивних аксесуарах - квіткових брошах ручної роботи. Абсолютна ніжність колекції простежується у кожній деталі: плавні силуети суконь формуються завдяки об’ємним рукавам, опущеній лінії плечей, плавним лініям крою.

 

 

ADAMOVSKAYA

При створенні колекції дизайнер надихається ідеєю, яку хоче продемонструвати в одязі. Лейбл орієнтований на кожного, хто буде відчувати себе комфортно, впевнено та гармонійно. Концепція колекції – взаємозв’язок людей один з одним. У кожного з нас є свої пріоритети, обов’язки, сімейний уклад, взаємовідносини з іншими людьми та прийнята модель поведінки в суспільстві. Ми не знаємо, у чому полягає зв’язок між нами. Але він дійсно існує. Всіх людей поєднують невидимі нитки. Одні – перетинаються, другі – тягнуться паралельно, треті – зав’язуються в міцний вузол. Усі ми –  нитки, сплетені в одне ціле. Основні елементи колекції – це переплетення вузлів, ниток, зв’язаних між собою.

  

 

COUTURE DE FLEUR

Модний бренд Couture de Fleur, який обирають для себе Злата Огнєвич, Тіна Кароль, Катя Осадча та інші відомі люди представив нову колекцію Nature in the City сезону осінь-зима 2017/18.Спільний бренд львівської художниці Олени Онуфрів та видавчині Інни Катющенко зробив основний акцент  на вовну, натуральну шкіру, шовк, вовну-джерсі. В основі ексклюзивних принтів, які використані в колекції, елементи з серії картин «Тіні на траві», квіткові мотиви, графічні композиції. Як і природа, жінка може проявлятися як гармонія та ніжність, так і пристрасть і сама енергія. В колекції використовувалися як ніжні відтінки тканин та принтів (ніжно-зелений, пісочний), так і насичені кольори – коралово-червоний, індиго, смарагдовий.

  

 

ОЛЕГ ФОМЕНКО

Колекція «Переліт з Шотландії в Австралію» створена з теплих вовняних тканин і в’язаних шарфів. Пальто, сукні, жилети, піджак, бомбери, спідниці та в’язані шапки в насиченій актуальній колірній гамі – кораловий, зелений, фуксія, синій, блідо-блакитний, кремовий і чорний. Основні кольори розбавлені сірим, фіолетовим, пісочним, червоним і брудно-рудим. У колекції використані натуральні тканини: вовна, бавовна, льон і шовк, для аксесуарів та обробки – каракульча і шкіра. Особливий настрій створює малюнок «клітинка». Друга тема колекції – кенгуру. Дані моделі добре поєднуються як з джинсами, спідницею-«гофре», так і з класичними виробами – сукня – «футляр» з тонкого трикотажу. Завершує подорож сукня з в’язаного шарфа.

  

 

IVANNA YUKHYMCHUK

Колекція «All I want» наповнена легким та всеохоплюючим подихом свіжості. Основним джерелом інспірацій для її створення став період зародження експресіонізму. Кольорова гама зведена до одного відтінку, щоб глибше передати фонове забарвлення усіх творінь. Пудрова колористика додає вишуканості та глибини. На думку дизайнера, жінка, яка носить беж, завжди загадкова. Вона створює фон і розставляє акценти під свій власний настрій, щодня інший та новий. В колекції переважають складний крій та багатошаровість, що дозволяє врівноважити лаконічність кольору та його простоту. Домінують пальта та сукні. Використані пальтові тканини, шкірозамінник, фатин та шовк, ручна в’язка. Іванна Юхимчук – дизайнер з міста Луцька, колекції одягу якої ми часто бачимо на LFW. Її одяг вирізняється власною автентичністю, проте він дуже зручний та пристосований до життя.

  

 

LESIA SEMI

Нова колекція Lesia Semi інспірована підводним світом, фауною і кольорами морських глибин. Відправною точкою є зображення риби, присутнє у більшості речей з колекції – в декорі, формі чи лініях крою. Кольорова гама побудована на основі кольорів морського дна, хвиль та піску: використані білий, сірий, блакитний, світло- і темно-синій, жовтий, гірчичний, приглушений рожевий тони, колір морської хвилі. Крій складний: часто речі утворені з окремих геометричних площин тканини, зібраних таким чином, щоб формувати контури риб на одязі. Використані кашемір, ангоровий трикотаж, вовняний трикотаж, шовковий трикотаж, шовк, шовк-велюр, органза, кольорові скляні та емалеві камінці. В асортименті – светри-сукні, светри, гольфи, штани, трапецієвидні або призібрані внизу спідниці, приталені і трапецієвидні сукні, сарафани, жакети, безрукавки, пальта і куртки.

  

 

MARTA WACHHOLZ

Колекція Marta Wachholz присвячена жінкам і чоловікам, які втомилися від надмірної пихатості, насиліконеного гламуру і сухого офіціозу та надають перевагу легкості у повсякденні, комфорту, намагаючись йти в ногу з часом. Цього разу Марта Ваххольц експериментує з поєднанням ідей: розплетена коса – знак розкутості та потягу до свободи; елементи шкіри змії – знак магічної мудрості; троянда – знак жіночності та кохання; і вся ця символіка несподівано творить контроверсійну єдність з вуличним і спортивним стилем. У колекції використані високоякісні тканини, шкіра. Провідними кольорами є малиново-червоний, фіолетовий та чорний. Костюми, сукні, пальта, капелюхи і багато предметів гардеробу дрібної ручної роботи приємно здивували глядачів. Показ Марти був незабутнім… Фешенебельний одяг дизайнера був вдало підкреслений креативним образом. У приміщенні аеропорту під ногами глядачів стелився дим, по подіуму дефілювали моделі з оригінальним макіяжем, головним акцентом якого були накладні малинові губи. Це було незабутньо.

  

 

NASTYA ROZOVA

Неформальний, незалежний та здебільшого заборонений цензурою андерграунд, що відобразив у своїх графіті та картинах Жан-Мішель Баскія, став джерелом натхнення для створення нової колекції дизайнера ROZOVA. Однією з основних особливостей колекції є малюнки принтів, які розробив львівський ілюстратор Олесь Дерега. Їх колористику та стилістику виконано у стилі Жан-Мішеля Баскії. Багатошаровість проявляється в комбінації різноманітних виробів (топ, сорочка, накидка) та різними за щільністю тканинами (від шифону до джинсу). Основна пластична особливість коллекції - прямолінійність силуетних ліній. Використовується принцип комбінаторики, що посприяв гармонійному поєднанню тканин, які різняться за малюнком. Еклектика відображена в композиції яскравих кольорів з монохромними та абстрактними принтами. Кольорова палітра колекції складається в основному з відтінків червоного, фіолетового та жовтого, поєднання яких є дуже вагомим у художньому світі.

  

 

NOVANA STUDIO

Дощовий Львів надихнув NovaNa Studio на створення нової колекції осінь/зима 2017-2018. Основною лінією колекції є двосторонні пальта з кашеміру та болоньї, які дозволяють швидко пристосуватися до мінливої львівської погоди. Колекція доповнена брюками та спідницями зі штучної шкіри, а також трикотажними джемперами в яскраву смужку та легкими сукнями. Основні кольори – чорний, коричневий, охристий, бірюзовий, бежевий і відтінки синього. Найновіша робота дизайнера Наталії Холодило як завжди пропонує почуття комфорту й елегантності для активних сучасних жінок.

  

 

OLESIA HRYN

Виставка Соломії Ковтун «Лінія горизонту» надихнула дизайнера одягу Olesia Hryn на використання в конструктивістському крої горизонтальних акцентів, що вдало підкреслюють форму вертикальним поділом. Яскраві кольори задрукованого живописом шовку контрастують з улюбленою ахроматичною гамою дизайнера. Завдяки цьому з’явився вдалий контраст в поєднаннях. Окрім шовкових суконь з принтом, в колекції присутні спідниці і блузи, брюки і об’ємні пальта та куртки. Нова колекція одягу Olesia Hryn народилася з використанням ексклюзивної тканини – шовку з репродукціями картин художниці. При створенні колекції використані натуральні тканини: шовк, вовна, шкіра.

  

 

SLASTION

Основне натхнення колекції Slastion – запах Сходу. Аромат квітів, фруктів, прянощів, масел, парфумів. Жінки на Сході – закриті, таємничі та чарівні, вони – як цілий світ, але світ, закритий від зовнішнього ока. Це надихнуло на своєрідну таємничість - звідси головні убори у колекції, стилізація яких нагадує «хіджаби». Відчуття легкості Сюзанна Сластіон втілила у колекції завдяки легким тканинам, таких як шовк, шифон в поєднанні з креп-шерстю, ламою, кашеміром. Присутній також фактурний трикотаж. Дизайнер використала гаму темних кольорів: темно-синій, чорний, а також яскраво-зелений і колір фуксії.

  

 

SVETLANA EHRT

Стилістика бренду базується на класичних силуетах, стриманих тонах, але при цьому має незвичні для класики елементи. Прослідковується стандартний підхід до крою, але не стандартний до наповнення. У колекції Svetlana Ehrt головною метою є прагнення до свободи руху, яке передано через об’ємні силуети, подовжені рукава і розширені брюки, пальто-кокон і об’ємні сукні, подовжені туніки, а так само топи та спідниці. В колекції використані якісні матеріали: вірджинська вовна, шовк і бавовна. Кольорова гама витримана в чорно-білих і сірих тонах.

  

 

VOZIANOV

Вій – один з найважливіших фешн-героїв дохристиянської доби. Колекція Vozianov під назвою «Вій» натхненна не тільки деякими персонажами з творів Гоголя, а й гоголівським ставленням до реальності: іронічним і магічним одночасно. Деякі речі з колекції – це мінімалістичні інтерпретації традиційного українського одягу, в інших від Гоголя залишилася лише іронія коментарів, винесених назовні у вигляді текстових принтів. VOZIANOV активно використовує цитати як один із прийомів наповнення колекції. Джерела цитат – найрізноманітніші: від Малевича (пальто-квадрат і пальто-коло), до Шанель (маленька чорна суконька і його антонім), від Баленсіага (перев’язь зі штучного хутра) до цитати з гардероба вашої бабусі (косинка-капюшон «vozianovka» з наповненням з синтетичного пуху). Підбір тканин теж не випадковий. Тонке шинельне сукно (привіт від Акакія Акакієвича), джерсі (bonjour Madame Chanel), штучне хутро a la овечий кожушок з Диканьки.

  

 

YAROSHCHYK

Колекція «Мроя» – ще одна історія про кохання. Джерелом натхнення для створення колекції «Мроя» стали людські почуття і емоції. Грунтуючись на базових силуетах, за допомогою кольору і стильових рішень дизайнер передає своє бачення стадій людських відносин, таких як пристрасть, закоханість, пересичення, відраза, бажання. Червоною лінією через всю колекцію проходять текстові парні принти «без вини винний» і «без вини винна» як характеристика хімічного стану, коли людина кохає. В рамках концепції бренду одяг виконаний в основному з трикотажних полотен, маючи на меті надати одягу комфортності та зручності. У перекладі з білоруської мови «Мроя» – мрія, що означає сновидіння, бачення в стані марення, напівсну.

  

 

Спостерігала: Олена Бекеша.

Фотограф: Ігор Федорів

 Опубліковано "People UA by НАСОЛОDА" № 1(41), літо 2017