ZALESOVA
NADYA ZALESOVA – це одяг, що пропагує індивідуалізм. У колекції бренду чорний є mono-кольором. Чорний – доволі егоїстичний колір. З точки зору фізики, саме чорний має найбільшу поглинальну здатність. Він блокує барви, затемнює, підкреслює і проводить чітку лінію «між». Саме тому цей колір є ще й захистом. Якісно обрамити чорний спроможні лише глянець та блиск, які ховаються у металі, вінілі, вологій memory текстурі. При створенні колекції використані структурні цупкі тканини: дикий шовк; дюпон, креп, тафта, фактурний атлас, котон з вініловим напиленням, меморі котон, котон сатин. Особливість та акцентність втілені у грі асиметрії, форм та фактур, які є абсолютно вільними та обрамленими у жіночні силуети, контрасти чітких та плавних ліній.
VOZIANOV
Показ-містерія нової колекції одягу «Заручені за часом» дизайнера-дослідника Федора Возіанова – це перформанс, який був створений спеціально для фестивалю Bouquet Kyiv Stage, що проходить щорічно у Софії Київській. Ідея – візуалізувати плин часу за допомогою спеціально сконструйованих суконь. Ще одна частина колекції – це худі, футболки, светри та куртки, на які нанесені принти, розроблені студією Vozianov design, як графічна айдентика для Софії Київської. «Заручені за часом» – це моя гарантовано невдала спроба зупинити час, ба навіть вмовити його хоча б декілька секунд бігти у зворотному напрямку», – міркує Федір Возіанов.
B.O.LDYREVA
В основі колекції B.O.LDYREVA закледна ідея колаборації, поєднання робіт різних митців, брендів та форматів. Інспірацією для створення принтів стала графіка руху риб (осетрів) під водою. В колекції використані шифон, органза, котон, шерсть, шовк-тафта, плащівка. В кольоровій гамі домінують сірий і блакитно-сірий, з яскравими вкрапленнями салатового, помаранчевого, ніжно-рожевого, охристого. Силуети прямі, об’ємні. В асортименті колекції - куртки, піджаки, штани, спідниці, шорти-труси, сукні, сорочки, комбінезони, плащі-трансформери, що змінюють форму.
KARTNATE
«Ми створили атмосферу щоденної розкоші», – розповідає дизайнер Наталія Картуненко.
Нова колекція KartNate – це про харизму та сміливість впевненої у собі дівчини, яка точно залишиться у центрі уваги. Основний акцент зроблений на речі з прозорих та напівпрозорих матеріалів, які ідеально поєднуються з базовим гардеробом. І головне – це незвичні деталі: вирізи, нестандартні декольте, тонкі бретелі. Колекція виконана у характерних для бренду кольорах: оливковий, вишневий, чорний, світло-молочний. Але й знайшлось місце для експериментів з яскравими відтінками: помаранчевим та гірчичним. При створенні колекції використані такі матеріали: шовк, вовна та бавовна, атласні тканини, якісна фурнітура європейських виробників.
OLESYA TSIUKH
Одяг бренду TSIUSHKA – історія про сильних, сучасних і незалежних жінок, водночас в глибині душі ніжних та чуттєвих. Одяг колекції SS 2022 не кричить, не ганяється за трендами, він чітко ідентифікує особистість в соціумі й тихо шепоче, що її філософія – це стовідсоткова жіночність. Олеся Цюх вважає: «Речі мають розкривати сутність жінок, адже самі вони часто приховують своє справжнє «я». Створюючи нову колекцію, завжди прагну дарувати жінці відчуття власного шарму, неповторності та комфорту». Прозорі блискучі рукавички, які вдало доповнювали шовковий одяг, привертали увагу гостей LFW. Стилістичні акценти в колекції дозволяють трансформувати базові речі в святкові образи.
LESYA MATSELYUKH
Джерелом натхнення для створення колекції «RGB Style for Men» стала колірна модель RGB (абревіатура англійських слів red, green, blue – червоний, зелений, синій). Ціль створення колекції «Чоловічий костюм в епоху цифрових трансформацій» SS 2022– максимально розкрити явище колірної моделі RGB в костюмі. Героєм колекції є образ молодого чоловіка, його світ – це світ інновацій, техніки та електроніки. В основу колекції ліг класичний чоловічий костюм, який змінюється з віянням моди. Прямі, злегка приталені силуети додають вишуканості та елегантності. Короткі і подовжені піджаки привернуть увагу споживачів за вподобаннями. Комір-стійка надає стриманості та серйозності. Асиметрія в моделях, комбінування тканин, контрастне поєднання в оздобленні, ультрамодні написи створюють модний образ колекції, актуальної сьогоденню.
TROFFISH
Капсульна колекція 2021/22 «Епоха самураїв» присвячена підприємцям і всім, хто йде своїм шляхом в цьому світі. В колекції поєдналися костюми японських воїнів-самураїв та українських козаків. В обох костюмах головне – комфорт, вільність рухів, демонстрація своїм виглядом готовності до бою, в разі потреби. Тейпи, які є елементом декору, також передають ідею того, що навіть коли отримав травму – треба позбутися болю і рухатися далі. Притаманні ознаки колекції – цікавий крій, натуральні тканини, вишивка, вибійка, ручне оздоблення. N.Troffish використав українську вибійку і традиційний крій національних костюмів.
CHERESHNIVSKA
Колекція «Тіні українського бренду» CHERESHNIVSKA нагадує про цінність кожної миті. Натхненням для створення колекції стало наше повсякденне оточення. В своїй більшості однакове та непомітне. Тіні – його важлива складова, наче індикатор реальності, відображає те, що відбувається в кожен конкретний момент часу. Змінюючись впродовж дня в залежності від інтенсивності та кута падіння світла, направленості поверхні, прозорості фактури, тіні надають усьому глибину та додаткову форму. Так і в колекції бренду бачимо перехід від різноманітних відтінків холодних кольорів до теплого червоного у фіналі. Серед тканин – як щільна шерсть, так і напівпрозорий шовк. Образи доповнює ручна вишивка. Більшість принтів – це роботи художниці та дизайнерки бренду Анастасії Розової.
VBRANA
Ідея колекції SS 22 vbrana: поєднати цілісні образи базового гардеробу сучасної жінки з етнічними мотивами – використанням та інтерпретацією орнаментів української писанки. З мистецького погляду писанка вражає витонченістю розпису на маленькій площині, довершеністю і багатством композиційних варіантів, орнаментальних елементів та мотивів. Дизайнерка намагалась поєднати писанкові орнаменти з актуальними формами, наповнити історичні мотиви новим сучасним баченням. В асортименті колекції весна-літо 2022 присутні речі базового гардеробу – сукні, сорочки, блузи, штани, пальта. При створенні одягу використані такі натуральні матеріали: шовк, вовна, льон, котон; вишивка. В основі кольорової гами – білий та рожевий кольори, що поєднуються з акцентами блакитного і темно-синього.
ID by DYACHENKO
ID by Dyachenko – український бренд унікальних артаксесуарів люкс сегменту. В основі кожної хустини лежить авторська картина. Кожен виріб має індивідуальний принт, зафіксований спершу фарбами на полотні, а тоді перенесений на шовк. Ідея проєкту полягає в тому, щоб наділити аксесуари душею, перенести емоції та почуття з картини на шовкову хустину. Частина робіт – абстрактні. Лейтмотивом усієї колекції є любов до життя і до мистецтва, сміливість самовираження, вміння з буденних ситуацій дістати глибину. «Мистецтво має виходити за рамки звичних форм. А мистецькі роботи можуть бути частиною щоденного образу», – переконана дизайнерка Ірина Дяченко.
ZHEREBETSKA x Tereza Barabash x Lychko Jewelry
Відвідала Львівський тиждень моди Олена Бекеша.
Світлини від офіційного фотографа: Ігор Федорів
Опубліковано осінь 2022. Друк: People UA №3 (55) зима 2021-2022, весна 2022 № 4(56)