«Дуже важливо створити не картинку, а атмосферу»
Найкращий відпочинок – це прийти додому і поринути в атмосферу затишку. Тому важливо, аби все, що тебе оточує, подобалось і дарувало радість. Директор магазину «Світ кераміки» Надія Магерко переконана, лише будинок, який має душу, здатен випромінювати тепло. Вона точно знає, як це зробити, тому що це не лише її улюблена робота, а і хобі та багаторічний досвід. Надія розповіла нам усе про модні новинки ванних кімнат, про тенденції у світі кераміки. До речі, 2018-го року в тренді у світі кераміки нерівності, а от у її житті вже який рік поспіль все якраз іде рівно вверх, бо саме такий результат може мати людина, яка працює не покладаючи рук із креативним підходом до роботи, усмішкою на обличчі та позитивом у серці.
Довідка
Персона: Магерко Надія Володимирівна
Посада: директор магазину «Світ кераміки»
Знак зодіаку: стрілець (ДН: 27 листопада)
Життєве кредо: Вчись у кращих, вчись у різних!
Сімейний стан: заміжня
В дитинстві мріяла стати: психологом
Важлива подія в житті: народження дітей
Бізнес для неї – це правильно побудована система мотивації та результат в кінці місяця
Влада для неї – це вміння швидко приймати рішення і виходити на новий рівень
Вишукане дійство: нагородження дочки короною «Міс краси Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, а сина –золотою медаллю на чемпіонаті України з веслування на байдарках та каное
Історичне місце: замок в Кам’янці-Подільському
Класний фестиваль: «Поліське літо з фольклором» 1998 р, в день мого весілля
Незабутній концерт: коли чоловік грав для мене на гітарі біля багаття
Вражаючий музей: музей мініатюр в Києво-Печерській лаврі
Феєричне шоу: відпочинок з друзями, а це завжди шоу
Отримана нагорода: щирі відгуки задоволених клієнтів
Улюблений фільм: «Назад у майбутнє»
Музика: та, яка викликає емоції
Книга: Наполеон Хілл «Думай і багатій»
Вид спорту: східні танці
Вид відпочинку: взимку – перегляд фільмів, цікавих інтер’єрів, які надихають; влітку – любимо з сім’єю сидіти біля багаття в зоряну ніч
Страва: салат «Оселедець під шубою»
Напій: натуральна кава
Ідеальний дім – це внутрішня гармонія, все інше підлаштовується під тебе автоматично
Справжній смак життя – коли ти бачиш результат своєї роботи і розумієш, що ти на своєму місці
People UA: Що сьогодні пропонує «Світ кераміки»?
Надія Магерко: Якщо бути небагатослівною, то у нас ви знайдете великий асортимент керамічної плитки, меблі для ванної кімнати, змішувачі, душові кабіни, сантехніку.
People UA: «Світ кераміки» – це вже бренд, якому довіряють. Як досягли такого рівня?
Надія Магерко: Сьогодні можна побачити багато різних цікавих інтер’єрів за останніми трендами моди, які просто вражають уяву! Але ось починаєш дивитися на такі будинки і розумієш, що в них є все, щоб привернути увагу, здивувати глядачів, гостей, сусідів, втерти носа родичам. Але в них немає одного –ДУШІ.
І зовсім не зрозуміло, що відчувають люди, живучи в таких інтер’єрах!? Де вони відновлюють сили? Де вони віддають свою любов та турботу?
Так ось, ЖИВИМ можна назвати той будинок, який хизується не тим, як він виглядає, а тим, що ми будемо відчувати, живучи у ньому!
Основне завдання нашого салон-магазину – відчути, зрозуміти, підібрати! Все починається з відчуття. Іншими словами, алгоритм перетворення будь-якого інтер’єру в ЖИВИЙ інтер’єр дуже простий. Для початку потрібно зупинитися і запитати в себе:«Як я хочу відчувати себе у своєму будинку?» І тільки після того можна починати його реалізовувати!
Дуже важливо створити не картинку, а атмосферу! І тільки при грамотній взаємодії клієнта, майстра та персоналу нашого магазину виходить красиве, комфортне та зручне житло!
PeopleUA: Щоб іти вперед, потрібно постійно удосконалюватися. Це стосується не лише розвитку себе як особистості, а і справи, якою займаєшся. Що Ви робите для того, аби «Світ кераміки» займав лідируючі позиції на ринку.
Надія Магерко: Чим привабливий наш магазин? У першу чергу своїм розташуванням, він знаходиться у зручному місці над дорогою з парковкою для автомобілів. Але найбільш привабливим він стає тоді, коли клієнт робить перші кроки, чує аромат атмосфери, бачить усміхнені обличчя персоналу.
Що може здивувати вас в нашому магазині? Звичайно, це наша продукція, новітні технології у сфері плитки та кераміки. Зробивши покупку у нашому магазині, клієнт надовго нас запам’ятає.
Ми працюємо безпосередньо із заводами та фабриками, тому й цінова політика вас приємно здивує. Також співпрацюємо з відомими забудовниками та дизайнерами.
Салон-магазин «Світ кераміки» та компанія «Триола» – це просторі виставкові зали й великі складські приміщення з багатотисячним асортиментом відповідної продукції.
Політика нашої компанії направлена на постійний безперервний розвиток. Одним з основних принципів роботи компанії є новаторство. Ми постійно шукаємо нові ідеї, технології, матеріали, щоб пропонувати вам краще серед кращого.
People UA: Один з найважливіших моментів у Вашій роботі – розуміти побажання та смаки клієнта та вміти втілити їх у життя. Як Ви вважаєте, це вміння набуте чи вроджене?
Надія Магерко: У будинку все повинно бути красивим: діти, чоловік, дружина, батьки, сам будинок і навіть домашні тварини. Це робить його привабливим для процвітання.
Перше, з чого ми починаємо наш будь-який проект, – це з пошуку ідеї. Зазвичай, композиція без імені, як корабель, не попливе. Тоді ми аналізуємо ситуацію і міркуємо, що ми хочемо в ній виправити, а що доповнити. А потім робимо підбір матеріалів (колір, лінії, форми) конкретно під сім’ю клієнта. Адже будинок– це не чотири стіни і дах, а місце, де ви відчуваєте себе комфортно та захищено. І не важливо, чи це великий будинок, чи однокімнатна квартира. Головне, щоб вам туди хотілося ввечері повернутися.
Далі підбираємо стиль, бо це, в першу чергу, образ життя і думок людей в певний період часу. При цьому потрібно враховувати як побажання кожного члена сім’ї, так і знайти рішення, що гармонійно влаштовує всіх. Адже грамотний інтер’єр – це не тільки набір окремих елементів та поєднання кольорів, це загальна картина всього приміщення в цілому, де кожна деталь поєднана з попередньою. Тому, змінюючи один елемент, часто приходиться вносити зміни в інші приміщення.
PeopleUA: Кожен клієнт прагне, щоб саме його замовлення було ексклюзивним, унікальним. Чи може «Світ кераміки» запропонувати це своїм клієнтам?
Надія Магерко: Так, звичайно. Ви можете у нас знайти щось унікальне, особливе, вишукане для себе. Адже кожна людина хоче отримати інтер’єр, який відображає її індивідуальність, її неповторність, особливо, коли в ремонт вкладаються великі кошти. Дуже часто ми бачимо, що сучасні інтер’єри схожі один на одного. Все дуже грамотно, все поєднується. Але де тут індивідуальність?
Люди бояться кольору, бояться застосовувати складні матеріали та поєднувати речі різних стилів. Ми можемо допомогти, підказати, запропонувати якийсь незвичний, цікавий декоративний прийом чи поєднання матеріалів, кольорів, форм, яке виділить оселю клієнта серед всіх інших.
Основна наша ціль – створити гармонійний та функціональний простір, в якому максимально ефективно використані площі приміщення!
PeopleUA: Нерідко буває так, що люди довіряють більше іноземному виробнику. А з ким співпрацює «Світ кераміки»: з іноземними партнерами чи все ж довіряєте більше вітчизняному виробнику?
Надія Магерко: У першу чергу потрібно звертати увагу на технічні характеристики. В нашому салон-магазині є певна межа якості товару, нижче якої ми не опускаємось. Тому клієнт може бути впевненим, що, зробивши у нас покупку, він завжди отримає продукцію високого рівня!
PeopleUA: Товари яких країн представлені в асортименті мережі магазинів «Світ кераміки»?
Надія Магерко: У кожного виробника, не залежно від країни, є 3 сегменти товару: преміум-класу, стандарту та бюджетні. Ми відбираємо найкращі. Тому увагу потрібно звертати ще й на це.
PeopleUA: Товар якого виробника любите та рекомендуєте найчастіше Ви?
Надія Магерко: Я люблю та рекомендую не виробника, а «фішки» та ексклюзивні моделі й колекції, які у нього є.
PeopleUA: Які торгові марки представлені у «Світі кераміки»?
Надія Магерко: У нас ви найдете великий вибір плитки таких торгових марок, як «SaloniCeramica», «PamesaCerámica», «VenusCeramica», «Grespania», «Cristacer», «Newker», «Equipe», «Rako», «Opoczno», «Cersanit», «Peronda», «APE», «Keramin», «Cerrad», «Paradyz», «GoldenTile», «Keramamarazzi», «Intercerama»; Змішувачів торгових марок «Hansgrohe», «Valtemo», «Oras», «Grohe», «Armatura», «Rubineta», «Invena»; Дзеркал «J-Mirror» та «Liberta», які ви можете замовити у нас відповідно до ваших потреб за індивідуальними розмірами. Також пропонуємо наступну продукцію від таких брендів, як «Ravak», «Agnes», «VanMebles», «Kaldewei», «Snail», «Duravit», «Colombo», «Devit», «Swan», «Excellent», «Roca», «Geberit», «RockDesign», «Artel Plast», «Аква родос», «Мойдодир».
PeopleUA: У 2014-му році власник мережі магазину «Світ кераміки» був відзначений у номінації «Професіонал року», які позитивні зміни відбулися відтоді?
Надія Магерко: Для того, щоб в наш час завжди залишатися на плаву, потрібно безперервно розвиватися і працювати. Ми постійно покращуємо свій професійний рівень, завжди в курсі всіх новинок та технологій у сфері плитки та кераміки. Також завжди відвідуємо світові професійні виставки, слідкуємо за світовими тенденціями у сфері плитки, кераміки, сантехніки та супутніх товарів.
Ми пропонуємо все найкраще своїм клієнтам, постійно поновлюючи асортимент.
Дотримання стандартів якості продукції та послуг, взаємоповага, чесність, виконання всіх взятих на себе обов’язків, відкритість у ставленні до клієнтів, партнерів – це основні принципи нашого салону-магазину.
PeopleUA: Судячи з того, що у Вас хореографічна освіта, Ви творча особистість. Чи є місце творчості у Вашій нинішній роботі?
Надія Магерко: Мені дуже пощастило, тому що співпало моє хобі дизайнера інтер’єру із улюбленою роботою. Але дизайну неможливо навчитися лише читаючи фахову літературу та публікації у пресі, відвідуючи виставки сучасних виробників, знайомлячись із новинками передових інтернет-технологій у сфері інтер’єрів. Тільки безпосереднє живе спілкування сприяє передачі не тільки інформації, а саме внутрішнього стану клієнта. Адже справжній професіонал в своїй справі – це не той, хто багато знає, а той, хто багато вміє і може це передати іншим!
PeopleUA: Споконвіків книга – це джерело знань та мудрості. Чи любите Ви читати? Яким книгам надаєте перевагу із спеціалізованої літератури?
Надія Магерко: Люблю читати книги із дизайну, бізнесу та психології, але тільки ту літературу, яка приносить позитивний результат. Всю нову інформацію відфільтровую та відразу застосовую в роботі та житті.
PeopleUA: Що нового у сучасному світі кераміки 2018 року? На які тренди ванної кімнати 2018-го року Варто звернути увагу?
Надія Магерко: Нові колекції плитки 2018 р. є монохромними (чорно-біло-сірими), простими, лаконічними, з мінімальним декором.
Також безшовний керамограніт виріс в розмірах до 3-х метрів. В цьому році в моді чорний та білий варіанти каменю.
Експерименти з об’ємом ускладнюються. Поверхня стає більш цікавішою, на плитці з’являються виступи, переплетення, заглиблення та нерівності. На зміну квадратним та прямокутним форматам приходить плитка з більш складною геометрією і цікавою розкладкою. Це ромби, трикутники, риб’яча луска, модулі складної форми, октагони з оригінальним декором. Цікава плитка з потертими краями, з нерівною поверхнею, зістарене дерево.
Ванні кімнати все більш набувають вигляду саме кімнат. Вже на етапі проектування збільшуються площі, більш цікавим стає дизайн сантехніки. В моді будуть чорні та латунні змішувачі. Також цікавий тренд – люстра. Все частіше з’являються окремо стоячі ванни. Замість душової кабіни – скляна перегородка. Унітази тільки без обідка. Меблі будуть популярні зі слідами потертості та жучка. Новий штрих – це круглі дзеркала, раковина-чаша з вмонтованим змішувачем.
PeopleUA: Яка цільова аудиторія є Вашими клієнтами?
Надія Магерко: Наш клієнт – це клієнт, який нам довіряє та не боїться експериментів! Клієнтами нашої компанії є креативні люди, які живуть в ногу з часом. У свою чергу ми пропонуємо доступні ціни, тільки якісний асортимент, доставку в короткий термін, швидке та якісне обслуговування, роботу кваліфікованого персоналу, індивідуальний підхід до кожного клієнта.Тому ми дякуємо тим, хто дозволяє нам зробити свою оселю ще гарнішою!
PeopleUA: Як не крути, найважливіша професія жінки – це виховання дітей. Ви щаслива мама двох діток. Як часто разом проводите час і яке улюблене сімейне дозвілля?
Надія Магерко: Діти у мене вже дорослі та самостійні. В кожного свої графіки. Але, якщо у нас всіх співпадають вихідні, то виїжджаємо на природу. Улюблені сімейні свята – Пасха, Різдво, Новий рік.
PeopleUA: В чому Ваш секрет успіху?
Надія Магерко: Потрібно чітко ставити ціль і відкинути все, що до неї не веде! І якщо ви не знаєте, з чого почати, то спробуйте уявити один день зі свого життя через десять років!
Дописати в кінці тексту: Спілкувалася: Анастасія Подзізей. Фотограф: Катерина Сива. Локація: магазин «Світ Кераміки»
CВІТ КЕРАМІКИ
м. Луцьк, вул. Дубнівська, 60
+38 (0332) 75-60-05
+38 (0332) 24-54-32
+38 (050) 378-11-40
+38 (096) 268-71-73
м. Луцьк, вул. Рівненська, 83
+38 (0332) 75-17-60
+38 (0332) 75-11-99
+38 (096) 268-71-96
Опубліковано "People UA" № 3(43), весна 2018