«М'ясний дар – ковбаси з історією»
Секрет успіху простий – правильно поставлені цілі, тайм-менеджмент та постійне бажання розвиватися. Не треба ставити вибір між сім’єю та роботою, бо це можна вдало поєднувати. Життя дає необмежені можливості і їх потрібно використовувати. Кохана дружина, любляча мама шести прекрасних діток і директор та співзасновниця бренду «М’ясний дар» – Олеся Трегубенко яскраво доводить це своїм прикладом. Цей бренд вже встиг отримати ряд нагород, що свідчить про мудре керівництво, якість та конкурентноспроможність ТМ «М’ясний дар». Про створення успішного бізнесу, рецепт щасливого сімейного життя читайте у ексклюзивному інтерв’ю із Олесею Трегубенко.
Довідка
Персона: Трегубенко Олеся Василівна
Посада: директор, співзасновниця бренду «М’ясний дар»
Знак зодіаку: Водолій (ДН: 2 лютого)
Життєве кредо: Цінуйте кожну мить життя, бо справжнє життя – це не минуле та не майбутнє.
Сімейний стан: заміжня, виховує 6 дітей
В дитинстві мріяла стати кухарем
Важлива подія в житті: народження діток
Бізнес для неї – це можливість реалізувати свої мрії
Влада для неї – це тяжка емоційна праця людей
Вишукане дійство: Церемонія вручення «Золотий символ якості національних товарів та послуг України 2015» у Маріїнському палаці (м.Київ)
Історичне місце: Єрусалим
Класний фестиваль: «Food fest»
Незабутнє враження: візит до печер у Києво-Печерській Лаврі
Вражаючий музей: «Музей води» (Київ)
Феєричне шоу: Співучі фонтани та дивовижна вистава The Land Of Legends Kingdom Hotel (Туреччина)
Отримані нагороди: Перемога у номінації «Вибір споживача 2016 року» та «Європейська якість 2018 року» на Премії «Люди року. Волинь». Лауреат всеукраїнського конкурсу «100 кращих товарів та послуг України 2015 року». Нагорода «Золотий символ якості національних товарів та послуг України 2015р.»
Улюблений фільм: «Острів»
Музика: «хіп-хоп»
Книга: «Пролог в повчаннях життя святих», книги грецького монаха Паїсія Святогорця
Авто: подобається «Land Cruiser», їжджу на «Mitsubishi»
Вид спорту: велоспорт
Вид відпочинку: поїздки на море з сім’єю та проведення часу з дітками та чоловіком
Страва: грінка з авокадо та томатами
Напій: апельсиновий фреш
Ідеальний дім – це поєднання комфорту та гарних взаємовідносин між близькими
Справжній смак життя – це вміння насолоджуватися кожною миттю життя з вдячністю Богу.
People UA: Ви родом з Німеччини, чи зіграла роль ця країна у виборі професії? Розкажіть, будь ласка, нашим читачам, як з’явилась ідея створення бренду «М’ясний дар»?
Олеся Трегубенко: Німеччина – це країна ковбас, де виробляють більш ніж 1500 сортів ковбасно-м’ясних виробів. У традиційних рецептурах німецької м'ясної продукції, зазвичай, використовують мускат, майоран, імбир, кардамон та інші прянощі. Я з братом Владиславом народилися у місті Дрезден (Німеччина). Звісно, родинне походження надихнуло нас на створення ковбас стародавньої Німеччини. У нас в Україні багато шанувальників хорошої ковбаси, сосисок, буженини, шинки. Нам хотілося, щоб цінителі м'ясних виробів мали змогу скуштувати м'ясну ковбасу за німецькими технологіями з додаванням традиційних баварських спецій.
Ми багато років займалися підприємницькою діяльністю, спершу реалізовували ковбаси різних виробників, а згодом побудували потужне виробництво та заснували фірму по виготовленню ковбас та делікатесів. Ми маємо дев’ятнадцятирічний досвід у торгівлі ковбасними виробами та понад вісім років у виробництві.
People UA: На сьогоднішній день м’ясна продукція має широкий асортимент, пані Олесю, підкажіть, як cпоживачу правильно обирати якісні м’ясні вироби?
Олеся Трегубенко: Органолептичним методом. При виборі ковбасно-м’ясних виробів зверніть увагу на зовнішній вигляд, відчуйте аромат при можливості – продегустуйте. Зверніть увагу на кінцевий термін споживання та ціну: чим дорожча ціна, тим, зазвичай, більше в ній м’яса вищого, першого сорту.
People UA: Що Вам допомагає тримати марку виробництва?
Олеся Трегубенко: Допомагає тримати марку чітка робота колективу на кожному етапі роботи (виробництві, пакуванні, транспортуванні), від закупівлі свіжої м’ясної сировини до підтримки автопарку в належному санітарному стані. Тут варто віддати належне професіоналізму наших працівників.
People UA: У грудні 2018 року Ваша компанія отримали перемогу в номінації «Європейська якість» на Премії «Люди року-2018.Волинь». ТМ «М’ясний дар» є переможцем у регіональному етапі всеукраїнського конкурсу на кращі товари та послуги Волині й отримав диплом лауреата на Всеукраїнському конкурсі якості продукції «100 кращих товарів України» у номінації «Продовольчі товари-2015». Яке значення для Вас маютьці перемоги?
Олеся Трегубенко: Ці перемоги для нас – висока відзнака споживачів, для яких ми працюємо щодня. Вибір наших клієнтів – це підтвердження того, що ми рухаємося в правильному напрямку.
People UA: Завдяки чому вироби «М’ясного Дару» є дійсно конкурентноспроможними?
Олеся Трегубенко: ТМ «М’ясний дар» має багато поціновувачів. Обираючи нашу продукцію, покупці отримують свіжі, якісні м’ясні вироби, виготовлені за німецькими технологіями з додаванням баварських спецій. До того ж, завдяки великому товарообігу ми маємо можливість реалізовувати ковбаси за конкурентоспроможними цінами.
People UA: Яке обладнання провідних технологій використовуєте на виробництві?
Олеся Трегубенко: На підприємстві використовуємо переважно німецьке обладнання, також є деяке швейцарське, польське та навіть білоруське. Для нас важлива надійність, якість та продуктивність, а не територіальна складова. Працюємо на кутерах «Alpina» та «Nowicki», вакуумні шприци «Handmеn» та «Компо», новітні коптильно-варочні камери «REXPOL», пакувальні машини та термоформувальні пакувальні лінії «Мultivac».
People UA: Чи можна стверджувати, що у виробів ТМ «М’ясний дар» унікальна рецептура?
Олеся Трегубенко: Я вважаю, що на кожному виробництві є свої унікальні секрети, і ми не виняток. Технолог завжди працює над покращенням рецептур, за що їй велика вдячність. Використовуємо німецькі, переважно баварські спеції. Для кожного сорту ковбаси підбирається свій набір свіжих вишуканих прянощів та приправ, що надають ковбасам незабутнього смаку. А копчені ковбаски ТМ «М’ясний дар» набувають свій неповторний апетитний аромат завдяки димку екологічно чистої черешневої тріски. Є лінійка ковбас згідно ДСТУ для шанувальників традиційних рецептур.
People UA: Яке обладнання провідних технологій використовуєте на виробництві?
Олеся Трегубенко: На підприємстві використовуємо переважно німецьке обладнання, також є деяке швейцарське, польське та навіть білоруське. Для нас важлива надійність, якість та продуктивність, а не територіальна складова. Працюємо на кутерах «Alpina» та «Nowicki», вакуумні шприци «Handmеn» та «Компо», новітні коптильно-варочні камери «REXPOL», пакувальні машини та термоформувальні пакувальні лінії «Мultivac».
People UA: Чи можна стверджувати, що у виробів ТМ «М’ясний дар» унікальна рецептура?
Олеся Трегубенко: Я вважаю, що на кожному виробництві є свої унікальні секрети, і ми не виняток. Технолог завжди працює над покращенням рецептур, за що їй велика вдячність. Використовуємо німецькі, переважно баварські спеції. Для кожного сорту ковбаси підбирається свій набір свіжих вишуканих прянощів та приправ, що надають ковбасам незабутнього смаку. А копчені ковбаски ТМ «М’ясний дар» набувають свій неповторний апетитний аромат завдяки димку екологічно чистої черешневої тріски. Є лінійка ковбас згідно ДСТУ для шанувальників традиційних рецептур.
People UA: Як Вам вдається контролювати виробничі процеси, аби якість була на найвищому рівні?
Олеся Трегубенко: У нас на підприємстві діють строгі регламенти, посадові інструкції, інструктажі з чіткими діями, які вимагаються при виробничих процесах. Всі працівники дотримуються ієрархії та виконують накази керівництва. Особлива увага приділяється при прийманні на роботу нових працівників. Кадровик ретельно перевіряє наявність досвіду роботи працівника у потрібному нам напрямку.
People UA: Яке м’ясо використовуєте для виробництва продукції? З ким співпрацюєте? Напевно, Ваші партнери-фермери також тримають високий рівень.
Олеся Трегубенко: Для виробництва продукції використовуємо свіже натуральне м'ясо, що постачається українськими тваринницькими господарствами. Співпрацюємо з місцевими забійними підприємствами. Працюємо лише з відповідальними та надійними партнерами: купуємо яловичину в ПП «Спартак», свинину в ТзОВ «Юстус», курятину в ПП «Куртушка». На нашу вимогу постачальники-партнери особливо контролюють жирність сировини, її свіжість і відповідність сорту. На нашому підприємстві завідуючий складом перевіряє якість поставленої сировини, контролює сировину майстер з виробництва та ветеринарний лікар.
People UA: Чи використовуєте при виготовленні товарів ТМ «М’ясний дар» товари субститути (товари замінники)?
Олеся Трегубенко: Ми виготовляємо ковбаси згідно рецептур та не замінюємо одну складову іншою. Менеджер із закупівлі на нашому підприємстві працює як годинник.
People UA: Що для Вас є принциповим у бізнесі? Без чого не могли б обійтися?
Олеся Трегубенко: Відповідальні та старанні працівники. Злагоджена робота з моїм компаньйоном та співзасновником бренду «М’ясний дар» – моїм братом Владиславом (до речі, ми двійнята). Розуміння люблячого чоловіка Ігоря, особливо, коли я затримуюсь на роботі.
People UA: Нам відомо, що на даному етапі Ви активно постачаєте український ринок, чи плануєте реалізовувати продукцію за кордон?
Олеся Трегубенко: У нас ще багато роботи в нашій країні. Поки за кордон постачати ковбаси ми не плануємо. В Україні 42 млн громадян, великий відсоток з яких є шанувальниками м’ясних виробів та любителів смачно поїсти. Український ринок споживачів є дуже великий.
People UA: Навесні відзначаємо 8 Березня, а невдовзі нас чекає найбільше релігійне свято весни – Великдень. Українці традиційно купують м’ясо, ковбаси. Які ковбасно-м’ясні вироби Ви порекомендуєте для святкового столу?
Олеся Трегубенко: 8 Березня святковий стіл може прикрасити сирокопчений балик «Монастирський» вищого сорту ТМ «М’ясний дар», також рекомендую спробувати підсмажені на пательні або грилі «Нюрнберзькі ковбаски». До Великодня традиційно будемо виготовляти «Українську домашню» печену ковбасу кільцями та салямі «Баварську» у вигляді пасхальних яєчок та поросят.
People UA: Неодноразово в нашому житті ми зіштовхуємося з поняттям ціни та якості, чи відповідає ТМ «М’ясний дар» такому співвідношенню?
Олеся Трегубенко: Звісно, відповідає! Ми не прагнемо надприбутків сьогодні, а працюємо на перспективу. Конкуренція на ринку також сприяє до мінімальних заробітків. Інколи, в піст особливо, не вдається заробити й того, що планували, але ми не піднімаємо ціну, бо надіємось, що будуть наступні місяці, коли ми зможемо вирівняти фінансову ситуацію. Совість також не дозволяє робити дисбаланс ціни та якості, ціни вартості вкладеної сировини та відсотка валового доходу.
People UA: Серед широкого асортименту вашого виробництва, якому з м’ясних продуктів надаєте перевагу?
Олеся Трегубенко: Я полюбляю «Царську ковбасу» вищого сорту, «Сосиски з сиром» на баварських спеціях. Мої діти люблять бутерброди з «Лікарською» ковбасою.
People UA: Яке захоплення чи хобі Ви маєте?
Олеся Трегубенко: Раніше я захоплювалася психологією, але в ній є поради небезпечні, де проявляються деякі пристрасті, такі як самолюбство, гординя. Забуваються важливі християнські чесноти, такі як саможертовність та любов до ближнього. А коли на перший план стає самолюбство, це загрожує втратою сім’ї. Я із задоволенням дивлюсь лекції проповідника і місіонера, телеведучого Андрія Ткачова.
People UA: Окрім того, що Ви успішна бізнес-вумен, Ви ще й мама, яка виховує шестеро діток. Як встигаєте поєднувати роботу та сімейні обов’язки?
Олеся Трегубенко: Ми плануємо, а Господь допомагає втілити у життя. Без Божої допомоги і підтримки близьких було б важко. Звісно часу не вистачає та доводиться включати «5-ту передачу» :) Хочу подякувати своєму чоловіку, який відіграє важливу роль у вихованні дітей. Він бере участь в активному житті дітей, де потрібно вчасно відвести на гурток чи у школу. Я вважаю, що мати гарного чоловіка – це дар від Бога. У вихованні мені також допомагає няня, я їй дуже вдячна за працелюбність та любов до моїх діток.
People UA: Ваші діти активно займаються спортом, розкажіть більше про це.
Олеся Трегубенко: Старша донька ходить на баскетбол, а старший син нещодавно відвідує спортивний клуб з боксу. Також наші дві доньки займаються сучасними танцями стилю хіп-хоп. Двоє наших синів є гравцями хокейних команд «Спарта» вже багато років. Хокей це вже частина нашого життя. Намагаємося їхні виїзди на змагання зробити більш смачнішими з ковбасно-м’ясними виробами від «М’ясного дару». Також робимо смачні бутерброди для діток, коли турніри з хокею проходять у Луцьку.
People UA: Розкажіть про цілі на 2019 рік.
Олеся Трегубенко: Плануємо в цьому році збільшити асортимент ковбасних виробів, додати до нього лінію нових грильових ковбас, розробити декілька новинок з варених ковбас. Плануємо осягнути нові горизонти представленості нашого бренду.
People UA: Сьогодні ера здорового харчування. Дайте поради та рекомендації по харчуванню від себе.
Олеся Трегубенко: На харчування, звісно, в кожній сім’ї свої погляди. Як не було б парадоксально, але я не рекомендую захоплюватися споживанням великої кількості м’яса, молочних продуктів та яєць через високий вміст холестерину та тваринних жирів. Вважаю, що ідеальний основний раціон людини має складатися з фруктів, овочів, злаків, горіхів, бобових, тобто повинна бути переважно їжа рослинного походження. Рідше дозволяти балувати себе рибними, м’ясними та молочними продуктами задля поліпшення стану здоров’я, збереження енергії та довголіття.
People UA: Традиційне питання від нашого журналу. Поділіться секретом Вашого успіху.
Олеся Трегубенко: Потрібно сміливіше робити крок вперед і не розчаровуватись через невдачі. Хочу дати рекомендацію усім бізнесменам. Це порада, якою я керуюся сама, вона дієва та працює 100%: «Маленькі проблеми вирішуйте самі, а великі – віддайте з проханням Господу».
Спілкувалася: Олена Бекеша. Візаж та укладка: Аліна Голас. Фотограф: Яна Юрчук (фотостудія «KRAPKA»). Локація: «Café deVino»
ТМ «М’ясний дар»
c.Боратинвул. вул. Центральна, 13
e-mail: m-dar-zbut@ukr.net
тел.: 800 50 50 61, (0332)705 100
Опубліковано "People UA" № 6(46), весна 2019