Руслана Волох

«Не сім’я для бізнесу, а бізнес для сім’ї»

Коли до розвитку бізнесу прикладається рука мудрої жінки, справа обовязково увінчається успіхом. І це своїм яскравим прикладом доводить ця бізнес-леді, яка обіймає лідируючі позиції в компанії «ТіаnDe». Про MLM-бізнес, партнерів, затребувану, улюблену продукцію мільйонів споживачів, делегування часу для роботи та сім’ї  усе це та інше читайте у ексклюзивному інтерв’ю із Русланою Волох.

Довідка

Персона: Волох Руслана Миколаївна

 

Статус в компаніїдиректор, спеціаліст з підбору косметики, власниця бутику краси та здоров’я «TianDe».

 

Вчинок для мене – це результативна дія.

 

Ідеальний відпочинок для мене – море, сонце, пляж, пісок.

 

Улюблене свято, коли діти поруч біля мене. Сім’я разом це свято.

 

Ранок має починатися з маски для обличчя.

 

Улюблена пора року – усі пори року прекрасні.

 

Мені важливо, що про мене думає мій чоловік.

 

Поважаю тих, хто досягнув взаємопорозуміння з собою.

 

Щастя для мене – мир в серці.

 

 

People UA: MLM-бізнес, або багаторівневий маркетинг, захопив простори світу ще у далекому 1934 і є актуальним до сьогодні. Протягом всього часу фахівці сперечаються про плюси і мінуси MLM. Чому, на вашу думку, ця схема бізнесу ефективна?

Руслана Волох: Я переконана, що це є ефективний бізнес, сьогодні майже кожна третя компанія розвиває свою мережу, адже MLM-бізнес – це мережевий, багаторівневий маркетинг. Він є цікавим, адже мова йде про створення організації, покликаної просувати товари або послуги від виробника до споживача, використовуючи прямий контакт людини з людиною. Практично, MLM-бізнес це бізнес стосунків. В MLM-бізнесі плюсів більше, ніж мінусів: вільний графік роботи, ти сам собі керівник, вибираєш, де і з ким тобі працювати, працюєш так, щоб час був організований для тебе.

People UA: Існує думка, що жінка і бізнес речі несумісні. Ви одна з тих, хто руйнує цей стереотип, як Вам це вдається?

Руслана Волох: Аби бути успішною людиною, вдало поєднуючи бізнес і сімейні обов’язки, в будь-якому випадку люди навчаються домовлятися, і саме так я будую стосунки із найближчими людьми. У мене вже дорослі діти, на яких я можу покладатися. Бізнес, в якому я працюю, дозволяє мені активно проводити робочі будні, а вихідні лише з рідними. Я вважаю, що не сім’я для бізнесу, а бізнес для сім’ї.

People UA: Особисто для Вас, MLM-бізнес – це можливість реалізувати себе, заробити чи стати частиною великої системи?

Руслана Волох: Три в одному. Реалізувавши себе у великій системі MLM-бізнесу, починаєш заробляти. Я лише 2 роки в MLM-бізнесі. В цьому бізнесі я зустрічаю людей, які навчають мене і допомагають у всьому.

People UA: Багаторівневий маркетинг сьогодні має величезну кількість компаній, через яких може бути реалізований. Чому ви обрали саме роботу в компанії «ТіаnDe»?

Руслана Волох: Одна з причин це те, що тут абсолютно є все для того, аби жінка була і красива, і здорова, а її будинок був прибраний екологічно чистими продуктами. Не ходіть в ДЦ, прийдіть в «ТіаnDe». Компанія пропонує продукцію першої необхідності. Косметика «TianDe» виготовляється з натуральних інгредієнтів та за стародавніми рецептами Тибету. 50 державних заводів Китаю сертифіковано європейським стандартом ISO та GMP. Компанія випускає 900 найменувань товару: декоративна косметика, косметичні засоби для догляду за обличчям, волоссям, тілом, нанокосметика, БАДи, парфумерія, лікувально-профілактичні засоби традиційної східної медицини, жіночі засоби особистої гігієни, продукція для схуднення тощо

People UA: Які можливості дає Вам компанія «TianDe»?

Руслана Волох: За бажанням, ви можете відкрити власний бутик з використанням безкоштовного франчайзингу. В компанії відбувається безкоштовне навчання по веденню бізнесу та асортименту продукції, яке дає можливість підвищити кваліфікацію. Ти можеш поєднати різні професії:  і менеджера, і бухгалтера, і косметолога-естетиста. Компанія дарує цінні подарунки, навіть автомобілі. Нещодавно ми були 7 днів у подорожі на лайнері за рахунок компанії, а восени летимо відпочивати у Туреччину. Мені до вподоби промоушени в компанії, завдяки яким продукція продається активніше.

People UA: Багато людей проживає все життя і навіть не вміє правильно доглядати за собою. А як змінилося ваше життя, коли ви прийшли в компанію «TianDe»?

Руслана Волох: Зізнаюся чесно, що до роботи в «TianDe» я теж не вміла правильно доглядати за собою. Я вмивалася просто водою. Тепер я вмію доглядати за обличчям належним чином, і стан моєї шкіри став набагато кращим, ніж був. До речі, незабаром в компанії зявиться харчування, бо те, що ми їмо, відображається на обличчі.

Багато хто приходить і каже: «Дайте мені цей крем». Я запитую: «Зверніть увагу, поруч крему стоїть ще чотири баночки, ви не задумувались, для чого вони?». У відповідь часто чую: «Мені лише крем без зайвих баночок». Виявляється, жінка може прожити життя і навіть не знати, для чого потрібен гель для вмивання, тонік, крем для повік навколо очей, крем денний та нічний.

В мене був випадок, коли прийшла жінка і подякувала мені за те, що я навчила її правильно вмиватися. У людини все життя були проблеми з шкірою обличчя, і один візит до мене змінив її життя. Я лише провела майстер-клас по догляду за обличчям. Повірте, вона не лише розквітла на моїх очах, вона навіть тепер здоровіше виглядає. Моя робота приносить мені радість, бо є хороші результати.

People UA: Будь-який бізнес – це завжди ризик. Ваш ризик був виправданий?

Руслана Волох: В моєму випадку ризики мінімальні абсолютно. Навіть якщо трапиться форс-мажор, адже усі ми люди, то принаймні я лишусь із продукцією першої необхідності. Мої вкладення в красу будуть на декілька років вперед.

People UA: Що потрібно, аби стати частиною MLM-бізнесу? Для цього треба спеціальна освіта, пройдені курси чи достатньо просто бажання?

Руслана Волох: На сьогоднішній день, коли тебе реально запрошують на роботу, ти повинен мати багаж знань та досвід. Але в MLM-бізнесі ти можеш прийти як чистий аркуш паперу, на якому будуть писати цитати. Потрібне бажання змінити стереотип про MLM-бізнес, повірити в компанію і у своє майбутнє. Найважливіше не опускати рук, бо ріст відбувається поступово, адже бізнес, як маленька дитинка, і потрібно розуміти, що на все свій час. Потрібно іти впевненими кроками до своєї мети. Не поспішати прагнути досягнути висот, а реально дивитися на речі. Компанія завжди готова допомогти, є ТОП-лідери, які пройшли цей шлях і з радістю підказують, як працювати. Будь-який бізнес потребує вкладень матеріальних, моральних, емоційних.

PeopleUA: Як Ви взагалі потрапили у цей бізнес?

Руслана Волох: Мене запросили друзі, які почали працювати у MLM-бізнесі. Вони побачили, що є результат, і порекомендували мені спробувати. Я довіряю друзям, і тому почала працювати в компанії «TianDe».

People UA: Чи вважаєте ви, що саме багаторівневий маркетинг є ефективною схемою просування продукції «ТіаnDe»?

Руслана Волох: На сьогоднішній день так. Будь-яка реклама – рушій торгівлі. Якщо рекламувати та рекомендувати продукцію, якою користуєшся, і вона є справді дієвою, то, звичайно, схема просування буде ефективною. Перевірений собою продукт завжди буде краще продаватися. Ти спробував, тобі сподобалося, і ти купуєш ще й, звісно, рекомендуєш іншим. Клієнти стають постійними, коли їм подобається результат. В компанії 900 найменувань продукції, тому в нас є що запропонувати усім вибагливим покупцям.

People UA: З якими труднощами за час вашої роботи в MLM-бізнесі зіштовхувалися?

Руслана Волох: Важко знайти партнера на довготривалий термін з таким самим поглядом на бізнес. Інколи відбувається так: я була клієнтом компанії і стала партнером. А є люди, які закохані в MLM, і вони шукають гарний продукт, який би з радістю продавали. Як-от нещодавно прийшла жінка, яка сказала: «Я хочу працювати в компанії». Вона обрала продукт, який їй пасує, який подобається споживачам та є якісним. Вона його справді дуже стрімко продає. І сьогодні ця леді вже є моїм партнером. 

People UA: Час не стоїть на місці, постійно з’являються нові економічні схеми просування товарів. Що змінилось у багаторівневому маркетингу за час вашої роботи?

Руслана Волох: Крок вперед – це впровадження онлайн-бізнесу. Компанія «ТіаnDe» створила для партнерів підготовлені платформи продажу продукції в Інтернеті. Відтепер можна будувати структуру в онлайні та є можливість будувати бізнес, не виходячи з дому. Якщо сьогодні інтернет-магазин коштує дорого, то компанія вже це зробила за нас. Відповідно партнерам компанії не потрібно робити капіталовкладень. Онлайн-бізнес сьогодні це перспективно і цікаво для молоді, яка розвивається у сфері соціальних мереж, тощо. Онлайн-бізнес розширює кордони, адже будувати бізнес можна не лише у містах, а у всіх країнах світу. Сьогодні дуже популярно продавати в Інстаграмі, а також є блогери, які навчають, як правильно їсти, пити, одягатися, доглядати за волоссям, обличчям, нігтями та тілом. І «ТіаnDe» – не виняток.

People UA: Ваші поради для тих, хто планує стати частиною багаторівневого маркетингу.

Руслана Волох: Побутує думка, що людина, яка пройшла армію, по-іншому ставиться до свободи. Тому кожен MLM-щик мріє про пасивний дохід. Йому потрібно відправити себе в армію, щоб потім успішно дембілювати.

People UA: Багаторівневий маркетинг називають бізнесом майбутнього. Як Ви бачите це майбутнє для «ТіаnDe»?

Руслана Волох: Наше майбутнє в наших руках, а якщо ці ручки після спа-процедур від компанії «TianDe», то і майбутнє за «TianDe».

Спілкувалася: Анастасія Подзізей. Фотограф: Катерина Сива. Макіяж від компанії «TianDe». Одяг: Мisto & Moda

 

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Корпорація краси і здоров’я «TianDe»

м. Луцьк, просп. Волі 52 (Вхід у «Приватбанк»)

тел.: (099) 6269944, (067) 9602205

МИ ПІКЛУЄМОСЯ ПРО НАШИХ КЛІЄНТІВ!

 

Опубліковано: "People UA" № 5(45), осінь 2018 р