UKRAINIAN FASHION WEEK
Модники та модниці, баєри, артисти, благодійники, представники медіа в екстравагантних нарядах, а дехто з песиком чіахуахуа замість сумочки, відвідують щороку UFW. Щовипуску ми друкуємо фото з показів LFW, а цього разу журнал позитиву підготував ексклюзивний репортаж з самого серця України. Київ знайомить з українськими дизайнерами, які презентували колекції осінь-зима 2015-2016 на 36-му UkrainianFashionWeek/ NextStep. Локації показів, режисута та власне продемонстровані речі на всю Україну справді вражають. Читайте та наслідуйте, бо мода не спить. Отже, 62 дизайнери, 45 показів, 14 спеціальних проектів, 7 подій проекту OpenFashion, близько 20 000 запрошених гостей та понад 200 акредитованих ЗМІ – 8 днів, що ілюструють надпотужну силу української моди. Що ж буде модним у новому сезоні? – дізнайтеся з сторінок улюбленого видання.
БЛАГОДІЙНІСТЬ
Стартувала модна подія року з доброї справи. В рамках UkrainianFashionWeek відбулася доброчинна акція Ukraine Inspired, яку презентували Юлія Бориско та Юрій Горбунов. Ілюстратори інтегрували у свої роботи актуальні для суспільства цитати з творів українських письменників («Справжня любов – це свобода» Дзвінки Матіяш, «Ти знаєш, що ти – людина?» Василя Симоненка, «Я хочу розсипати перед вами одуванчики слів» Миколи Хвильового, «Я єсть народ, якого правди сила ніким звойована ще не була» Павла Тичини та «Перемагай і вертайся додому» Ірини Цілик), створюючи спеціальні меседжі, образи-прокламації. Символічним стало перенесення ілюстрацій та надписів на мапу України, що зустрічала гостей на UFW. Усі кошти від продажу випущеної колекції речей передані на лікування постраждалих українських воїнів.
ВІДКРИТТЯ
Цього сезону офіційне відкриття UFW розпочалося з допрем’єрного показу кінострічки «Джок», дебютного повнометражного фільму-мюзиклу, філософської притчі авторства відомого українського дизайнера Олексія Залевського. Світова прем’єра фільму «Джок» відбулася на 17-му Шанхайському Міжнародному Кінофестивалі (SIFF) у червні 2014 року. Фільм удостоєний нагород – «Найкраща режисура» та «Найкраща музика до фільму» на LondonInternationalFilmmakerFestivalofWorldCinema. Одна з мистецьких несподіванок фільму «Джок» – пісні легендарної рок-групи «Агата Крісті», які лунають англійською мовою у нових аранжуваннях.
POUSTOVIT
Український авангард і супрематизм стали джерелом натхнення для Лілії Пустовіт. У колекції використано поєднання контрастних кольорів, а провідним принтом став квітковий візерунок у вигляді гортензії. Ключовими елементами гардероба обрано вже традиційні для POUSTOVIT довгі сукні-сорочки, а також пальта вільного крою. Поряд із великими принтованими кишенями цікавою деталлю стала лазерна перфорація. Діалог контрастів продовжила багатошаровість образів.
VICTORIA GRES
SubwayPrincess – колекція, якій притаманна урбаністична ненав’язлива жіночність. Об’ємні пальта, приталені закриті сукні, практичні кардиґани витримані у пастельній колірній гамі. Стриманість колекції продовжують принти: дрібна клітинка та вінтажні флористичні візерунки. На показі моделі крокували подіумом під акомпанемент колоритного фольк-колективу.
LAKE studio
Завдяки об’ємним силуетам і різноманітним варіаціям крою було створено архітектурні образи, які втілили основну ідею колекції LAKE: рух монументальних форм. Поєднання різних фактур (шовку, шкіри, вовни) і вкраплення деталей червоного кольору в монохромні чорно-синьо-сірі строї додали динамізму колекції.
Annette GORTZ
Практичні куртки, пальта і светри з високою горловиною, плетені шарфи-снуди — дизайнерка робить ставку на максимальну носибельність. Вибір колірної гами колекції, де немає яскравих відтінків, а також відсутність контрастних принтів продовжують тему практичності.
Elena BURENINA
У новій колекції дизайнерка приділила увагу і бунтарському, і фемінному началам жінки. Як альтернативу рок-н-рольним шкіряним образам Elena BURENINA запропонувала жіночні луки з акцентом на талії та глибокими вирізами. У колекції багато асиметрії та міксу різнорідних фактур. Під час самого показу співзвучний колекції настрій створював електронний музичний проект із Литви Beissoul & Einius.
ALONOVA
Натхнена роботами художниці Розелли Біскотті та сучасною архітектурою, Ольга Альонова взяла за основу чіткі силуети і графічні елементи. Задум продовжено за допомогою палітри холодних відтінків: графітового, сливового, сірого, небесного. Різні види хутра поєднані в одному образі відповідно до популярного прийому «mixed furs». Вартий окремої уваги в колекції силует національного українського костюма – «плахта».
VIKTORANISIMOV
Еклектичні поєднання елементів casual, ділового і спортивного стилю дизайнер доповнив принтом-аплікацією у вигляді тюльпанів та об’ємними «мультяшними» рукавицями. Чоловікам VIKTORANISIMOV пропонує носити бриджі з класичними тренчами, а трикотажні штани з принтованими кофтами та плетеними светрами.
ARTEMKLIMCHUK
Напрочуд ніжною і легкою вийшла нова колекція ARTEMKLIMCHUK. Пастельні кольори, струмливі силуети, високі розрізи, шовк та оксамит — дизайнер відійшов від спорт-шику, але залишився прихильним до сексуальності образів, зробивши ставку саме на жіночу лінійку.
HOMMEspace
Відроджуючи традиції, UkrainianFashionWeek представляє новий проект – HOMMEspace. Створений за ініціативи Катерини Возіанової, власниці майстерні індивідуального пошиву Indposhiv, простір об'єднає представників найкращих українських майстерень, що займаються індивідуальним пошиттям чоловічого одягу, а також компаній, чиї продукти є невід'ємною складовою чоловічого стилю. Серед них – Indposhiv, annabublik, ElenaGolets, sasha.kanevski.
У межах проекту гості змогли не тільки побачити готові вироби, але й пізнати «кухню» їх створення, довідатися про нюанси виготовлення бездоганних костюмів, тонкощі формування індивідуального стилю, ознайомитися з тенденціями та новинками. З-поміж своїх головних завдань проект вбачає привернення уваги до відродження пошиття чоловічого класичного костюма в Україні. Це перший захід, в якому учасники змогли продемонструвати своє бачення чоловічого стилю, а гості – ознайомилися з ним: отримали інформацію, приміряли, спробували на дотик, зазирнули «за лаштунки» створення.
ANNABUBLIK
Зазирнути, у прямому розумінні, на дизайнерську кухню запросила Анна Бублик. Формат, який Анна обрала для презентації колекції осінь-зима 2015-2016, став несподіваним навіть для організаторів Тижня моди. Усі небайдужі модники змогли відвідати відому фотостудію Studio 1 на Костянтинівській і стати свідками зйомки fashion show та лукбуку колекцій бренду. Формат trend-session передбачає знайомство як з жіночою, так і з чоловічою колекціями бренду anna bublik. До можливості подивитися на творчий процес народження промокомпанії колекції приєдналася і пропозиція оглянути власне колекції. Вони постійно знаходилися на рейлах у студії і зникали тільки тоді, коли були потрібні для створення фото- та відеоматеріалу. Цей надзвичайний марафон – не тілький новий для України формат презентації колекції, але й найтриваліше фешн-дійство.
LITKOVSKAYAXHELENMARLENMANDARIN
HelenMarlenMandarin готує особливу подію в рамках UkrainianFashionWeek. У перший день Тижня моди відбудеться презентація арт-проекту LITKOVSKAYA. У просторі магазину буде представлена рекламна кампанія лейблу, в основу якої лягли роботи Тетяни Бродач. У центрі уваги художника – серія пластилінових скульптур, натхнених колекцією SS 2015 VERTIGO Лілі Літковської. З минулого сезону бренд LITKOVSKAYA представлено у знаменитому просторі – мультибрендовому магазині, розташованому в ТЦ Мандарин Плаза. Розділений на 4 зони open space, площею 1500 кв. м, представляє провідні світові бренди: Proenza Schouler, Maison Margiela, Alexander Wang, Acne Studios, J.W. Anderson, Carven, Maison Michel, Victoria, Victoria Beckham, Theory, Etoile Isabel Marant та інші. Тут представлені і українські бренди Litkovskaya та Poustovit.
Магазин існує з 2004 року. Креативний директор магазину – Олена Пащенко.
UKRAINIAN FASHION WEEK (2-йдень)
Презентація фотопроекту «Теорія та практики»
Фотопроект присвячений матеріальній культурі сучасного суспільства та її артефактів. Об'єкти зйомки – культові предмети. У проекті використані речі різного походження: продукція брендів зі сторічною репутацією сусідить з предметами, створеними сучасними українськими дизайнерами. Проект здійснено творчою групою «Есквайри» за підтримки компанії Wacom, яка розробляє, втілює і викладає проекти, пов`язані зі стилем та образами – візуально, вербально.
JAMALA: образи та звуки
Справжні таланти надихаються світом навколо і самі стають об’єктом натхнення. Одну з найяскравіших можливостей проілюструвати цю тезу нам подарували численні колаборації неперевершеної української виконавиці Джамали з українськими дизайнерами. Кліпи і концертні виступи, червоні доріжки і ролі в кіно – у яскравому житті вітчизняної зірки присутні всі можливі й неможливі приводи для створення нових образів. І завжди за кожним новим луком стоїть той чи інший український дизайнер. А точніше – акт спільної праці і взаємного натхнення.Кожен костюм Джамали – це маленький світ, народжений музикою і збагачений асоціаціями та відчуттями. 6 просторів, 6 світів, 6 дизайнерів, музика і Муза. В цих костюмах відома співачка виступала на визначних подіях. Особливим для не був виступ у Москві на поєдинку Кличка, коли Джамала виконувала Український гімн.
Pop-UpStore @ BEREZNITSKYAESTHETICS / 3х3
UkrainianFashionWeek спільно з BereznitskyAesthetics представляють принципово новий для України формат співпраці між інституціями – інтервенція моди на територію мистецтва. Концептуальний арт-простір BereznitskyAesthetics на 6 днів став шоу-румом для молодих і перспективних дизайнерів України. Практика колаборацій такого штибу вже прижилася у світових столицях моди, але у нас ще не надто поширена.Bereznitsky Aesthetics – новий арт-простір, спрямований на роботу з мультидисциплінарними проектами. Тут переплітається мистецтво, дизайн та архітектура. Керує проектом відома колекціонерка мистецтва, кураторка та культуролог Людмила Березницька
SAYAA by Luba Makarenko
Лаконічні лінії крою поєдналися з мінімалізмом в обробці речей. Єдиними декоративними елементами стали підкреслено великі накладні кишені та вставки зі шкіри. У колекції представлені романтичні максі- та міді-сукні, штани-кльош та об’ємні топи, а також практичні стьобані пуховики. Навіювання із сімдесятих продовжують V-подібні вирізи. Лаконізм підтримують монотонні луки: чорний та сірий, холодний небесний і пудровий рожевий.
Olena DATS`
Традиційні для бренду етнографічні мотиви і чорно-бежеву колірну гаму Олена Даць інтерпретувала по-новому завдяки використанню гри історичних силуетів, вишивки бісером та ультрамаринових вкраплень. Переважну частину колекції склали вечірні сукні з напівпрозорих матеріалів і тканини devore. Жіночний образ Olena DATS у наступному сезоні неможливий без сукні-сорочки.
WHATEVER
Зосередившись на чорному та відтінках сірого, дизайнерка бренду Олександра Бурзум використала можливості авангардного крою. Поряд із грубими пальтами та об’ємними плетеними шарфами, в колекції знайшлося місце для суконь із тонкої шкіри та шовку.
BEVZA
Власний Всесвіт у колекції під назвою Cosmos створила Світлана Бевза. Коло, яке символізує гармонію, цілісність та нескінченність, стало лейтмотивним елементом колекції. До прямих ліній крою додалися заокруглені вирізи. Вовна, мохер, кашемір були обрані для експериментів із кольорами і примітивними принтами, на які дизайнерку надихнули творчі відкриття художників Марка Ротко і Василя Кандинського. На сукнях, гольфах і пальтах можна побачити контрастні кольорові блоки, що утворюють аплікації.
BOBKOVA
Яскраві вкраплення неонових відтінків задали тон усій колекції, охопленій ґранжевим настроєм. Неодмінним атрибутом цього стилю, що його використала Христина Бобкова, стала сітка. Цікаве її поєднання з різними фактурами на зразок вовни і трикотажу. Одним із декоративних елементів було обрано крупні кольорові зовнішні шви.
Atelier Kikala
Грузинський бренд представив багатошарові образи із поєднанням різних фактур. У принтах Atelier Kikala звернувся до цитування супрематистів, кольорове наснаження підтримавши також і контрастним швом по побергах спідниць і плащів. Паски на талії у пальтах покликані зберегти акценти. Яскравою деталлю в обробці стала шкіряна перфорація.
FROLOV
Тему розкриття сексуальності досліджував, створюючи свою колекцію, Іван Фролов. Таємний клуб із різними фетишами – саме так уявляє героїв своєї колекції дизайнер. Еротичність убрань підкреслили прозорі мереживні вставки, відверті трикутні вирізи, елементи бандажу. Шкіра, оксамит, денім були обрані основними матеріалами. Наступного сезону FROLOV пропонує носити вишукані мереживні топи, сукні з довгими рукавами, широкі шкіряні штани і джинси із завищеною талією.
MARCHI
Цього сезону бренд MARCHI презентував капсульну колекцію поза подіумом – у спеціальному просторі fashion spase. Таша Кухар звернулася до деніму, прагнучи використати можливості спортивного стилю та етно з американськими мотивами. Для колекції характерне активне залучення кольору, зокрема в яскравому принті, що нагадує широкі дитячі мазки на полотні. Динамізму додають також потертість матеріалу і рвані краї. Джинсова історія MARCHI – для юних душею натур, які не уявляють свого життя без подорожей і пригод.
UKRAINIAN FASHION WEEK (3-й день)
А тиждень моди продовжується… Сьогодні 3-й день моди, яка ніколи не спить. Дизайнери та організатори показів, які точно не спали, а трудилися аби проілюструвати надпотужну силу української моди. Побачене справді надихає виглядати неперевершено. На UFW у цей день завітали українські артисти, телеведучі, медіа, баєри, модники та модниці з усього світу. Журнал позитиву «Насолода» теж не спав, активно працював, читався та готувався до висвітлення найяскравіших емоцій та трендів цього сезону. Спершу поділюся враженнями участі в інтердисциплінарному арт-проекті на межі візуального мистецтва, антропології та актуальної моди.
OBJECTbykatjabereznitsky
Дизайнер Катя Березницька представила Object21.21. Ідеологія та візуальне наповнення проекту розроблені Катею Березницькою: «Наше життя складається із взаємодії з реальністю. Реальність, у свою чергу, складається з конгломерату станів, відчуттів і незалежних об'єктів, що трапляються у нас на шляху. Часом деякі об'єкти, або краще їх назвати «предмети», стають частиною саме нашої реальності. І тоді, вже як частина нашого життя, вони стають внутрішньою ціннісною складовою за цілком суб'єктивною «шкалою». Щось ми цінуємо більше, щось менше. Від чогось ми геть відмовляємося і видаляємо це непотрібне зі свого життя. Причому те, що має малу цінність для нас, може несподівано виявитися священним і цілковито бажаним для когось іншого. Мій проект – це своєрідне антропологічне дослідження, мета якого простежити ланцюжок формування цінності предмета під час ритуалу його обміну. На мій погляд, саме обмін дасть можливість виявити особливості формування нової цінності предмета і проілюструє трансформацію його споконвічного змісту... Моє завдання – відстежити й описати механіку обміну, зважаючи на морально-етичну та естетичну складові. А також відповісти на запитання: чи можлива фетишизація предмета через його об'єктифікацію у моді».
ВИТОКИ
Показ під промовистою назвою «Витоки» був покликаний розповісти про український національний костюм як про невичерпне джерело натхнення та ідей.На одному подіумі зустрілися традиції та сучасність. Дизайнер Яна Червінська представила колекцію сучасного одягу, виконану з використанням традиційних технологій і Національний центр народної культури «Музей Івана Гончара», що володіє колекцією унікальних костюмів різних часів та регіонів України, представив речі з приватних колекцій. Жіночий одяг різних історико-етнографічних регіонів України представляли учасниці телевізійного шоу «Супермодель по-українськи». Одне з найважливіших соціальних, а можливо і професійних завдань Українського Тижня Моди: не просто знайомити з українським національним костюмом як з важливою складовою національної ідентичності, а й інтегрувати спадщину в сучасне життя.
SEREBROVA
У новій колекції дизайнерці вдалося вигідно поєднати геометричні малюнки і вигадливі форми. Окрім різних геометричних форм, провідним принтом став візерунок у вигляді стилізованої гілки мімози, яка мала втілити за задумом SEREBROVA ніжність та оптимізм. Практичний трикотаж було використано для пошиття пальт і кардиґанів. Приталені силуети і V-подібний виріз додали жіночності сукням.
Elena GOLETS
Прості геометричні фігури перенесені з полотен супрематистів на пальта, жакети, сукні. Для створення принтів дизайнерка запросила молоду лондонську художницю Elena Grazia. Витримуючи баланс між кольором і силуетом, Олена Голець приділяє багато уваги верхньому одягові. Жовтий, сірий, синій, бургунді, молочний – ці кольори міксуються з ефектом color blocking.
DOMANOFF
Монохромні сірі луки продовжують утверджувати інтелектуальний кежуал бренду DOMANOFF. Затишні об’ємні пальта, вільні сукні з довгими рукавами, струмливі максі-спідниці – комфорт понад все. Із декору в колекції присутні плетена бахрома і вільні атласні стрічки.
ELENAREVA
Алегоричний образ птахів, втілений митцями попередніх століть від Гойї до Хічкока, став лейтмотивом колекції. ELENAREVA зберегла строгі форми, підкресливши їх зокрема й графічними комірцями. Штани із широким кльошем, вишукані коктейльні сукні, об’ємні пальта і кейпи склали основу колекції. Над принтами попрацювала ілюстратор і дизайнер із текстилю Аліна Заманова. Ефект металізації, крупна бахрома, тоненькі паски на талії доповнюють лаконізм форм. Напругу, задану темою колекції – птахами як символом вищої справедливості та відплати – підтримують кольори: металевий сірий, смараґдовий, чорний.
sasha.kanevski
Свої пошуки у стилі спорт-шик продовжив бренд sasha.kanevski. Його колекція орієнтована на молодь, що створює свою реальність, намагаючись побороти загальну депресію суспільства. Форми та елементи декору запозичені із гардероба мотогонщиків. Використані матеріали – неопрен, сітка, трикотаж – максимально відповідають спортивно-футуристичному настрою колекції.
PODOLYAN
До класики російської літератури звернувся у пошуках натхнення Володимир Подолян. Дизайнер осучаснив героїнь «Війни і миру» та «Анни Кареніної», адаптуючи військовий стиль царських часів. Це знайшло відображення у силуетах дутих бушлатів, пальт-шинелей, двобортних піджаків. Оголена лінія плеча, виріз на спині у блузах і сукнях зберігають дух жіночності. Колірна палітра колекції стримана: димчасто-сірий, бордо, чорнильно-синій.
Yuliya POLISHCHUK
З іронічним настроєм до створення нової колекції, фішкою якої стали яскраві колажі та аплікації, підійшла Юлія Поліщук. Світшоти, сукні та пальта – неодмінно з заокругленою лінією плеча – декоровані вставками з металіку і пачки, пухом, накладними кишенями.
LITKOVSKAYA
Джерела нової колекції LITKOVSKAYA слід шукати у західних інтерпретаціях японської культури та зокрема творчості художника і майстра гравюр Хокусая. Простежити японський стиль найлегше за кроєм – традиційне кімоно стало джерелом натхнення для дизайнерки. Відголос японського деконструктивізму можна знайти в асиметрії, воланах із необробленими краями, геометричних візерунках. Масивне пальто-халат, подовжена асиметрична сорочка, штани кльош і сукня з грубими воланами – улюблені елементи гардероба LITKOVSKAYA наступного сезону.
UKRAINIAN FASHION WEEK (4-й день)
КоктейльвідАLLAND ethno fashion store. Dj-set Valery KOVALSKA
ALLAND – землянадводою. Назва концептстора пов’язана зі стародавньою легендою про місце, на якому було споруджено Андріївську церкву... Саме тут, на Андріївському узвозі, у 2013 році відкрився перший ethno fashion store АLLAND – ритейл-простір, в якому етно- та фешн-колекції українських дизайнерів гармонійно комбінуються в ідеальні образи. Roksolana Bogutska, Alonova, Aina Gasse, Victoria Gres, Kovalska, Karavay, Oksana Karavanska, Frolov, Lipakov, Navro, Paragraph, Mitus Design, Senin, Julia Aysina створюють для ALLAND ексклюзивні капсульні колекції. Ідеальний для такої кількості і стилю брендів інтер'єр – білий простір, вінтажні підлоги, спіральні сходи та вітражні вікна мансарди гармонійно поєднуються зі склом і дзеркальними стінами. Особлива гордість – тераса просто неба на третьому рівні ALLAND store. З неї відкривається неймовірний краєвид на Андріївську церкву. Ідеолог проекту – Михайло Ліпаков.
UKRAINIANFASHIONWEEK(5-й день)
Sunday Brunch у S.M.L.XL_Кiev
22 березня, 14:00
У межах Ukrainian Fashion Week дизайнери, представлені в SMLXL_Kiev, створили лімітовані та унікальні дизайни, які з'являться у модному просторі вже з 18 березня.
У 2013 році дизайнерка Ольга Біленчук разом із Дмитром Глущаком заснували SMLXL_Kiev у форматі студії-ательє. За рік SMLXL_Kiev перевтілився у новий модний простір Києва. SMLXL_Kiev – це дім для підкованих модників, яким подобається виділятися, а також мати у своєму гардеробі незвичайні та унікальні речі. SMLXL_Kiev – це місце зустрічі шоперів нового покоління та дизайнерів. Сьогодні в SMLXL_Kiev представлені дизайнери з Великої Британії, Італії, Іспанії, Грузії, України, Франції та Росії. Колекція буде представлена протягом Ukrainian Fashion Week, а офіційна презентація цієї капсульної колекції відбудеться 22 березня у форматі Sunday Brunch.
Male component by PROTOTYPE
Коктейль на честь відкриття проекту Male component у відомому концепт-сторі PROTOTYPE. Протягом тижня два українські бренди ARTEMKLIMCHUK та WHATEVER представлять чоловічі «частини» своїх колекцій FW 15-16 у відомому просторі на Жилянській. Обраний формат – інсталяції з використанням моделей з колекцій. Кожен із двох дизайнерів зможе оформити в магазині власний простір, надавши гостям можливість не тільки роздивитися колекції зблизька, а й зрозуміти, що надихало дизайнерів на створення образів.
UKRAINIANFASHIONWEEK (6-й день)
#S.K.
Презентація капсульної колекції S.K.
Бренд S.K. (Silchenko/Kireeva) успішно зарекомендував себе у fashion-індустрії. Яскраві пальта, кейпи, костюми та сукні стали невід'ємною частиною гардеробів як інсайдерів моди, так і вимогливих селебриті. Сьогодні Катя Сільченко та Ксенія Кірєєва виходять на новий рівень – відкривають двері свого шоу-руму «theCoat» у самому серці Києва – на вулиці Воздвиженській. З такої нагоди дизайнерський дует приготував для своїх гостей капсульну колекцію наступного сезону.
OPEN FASHION
Розширення «простору» Ukrainian Fashion Week демонструє низка подій, що відбуватимуться у знакових точках модного Києва.
Pop-up store «Вчора-Сьогодні-Завтра» в Corner Concept Store
Corner Conсept Store представляє проект, у межах якого, крім колекцій
FW15-16, будуть виставлені унікальні зразки перших колекцій провідних українських дизайнерів. Ідея – простежити еволюцію: як зароджувалися дизайнерські бренди, як видозмінювалися, що для них залишилося важливим. Мета – відчути background: побачити стабільність процесу розвитку і підтримати впевненість у майбутньому.
Corner CS в Києві заснований у листопаді 2013 року, в Одесі працює з 2011-го. Позиціонує себе як «перший концепт-стор українських дизайнерів з культурно-соціальною місією – розвиток національної культури за допомогою просування української моди». Бренди: Bevza, Bobkova, Elena Burenina, LAKE, Bekh, Domanoff, Omelya, DressAddict, Dets, Vizali, Tumqo, Proskurovskaya, Lozneva, Snezhana Nekh, Denis Music, Borah, Mio, Efimchuk, Юлія Маховікова. Ідеолог Corner CS – Ірина Радєва.
KASS Дизайнер Богдан Касс
Богдан Касс – один із наймолодших українських дизайнерів, засновник бренду KASS. Дебютував у 2013 році, гучно заявивши про свій бренд і показавши, що юний вік не заважає бути на рівні з «ветеранами» української моди. У колекціях KASS простежується стилістика мінімалізму, а джерелом натхнення є люди, що оточують дизайнера, їхня манера поведінки, харизма. KASS – для тих, хто любить і носить речі з натуральних тканин, а також цінує в одязі вдалу комбінацію краси та зручності – важливих складових сучасного життя.
Katerina KVIT Дизайнер Катерина Квіт
Українська дизайнерка представляє нову колекцію FW 2015-16. Цього разу в ній більше жіночності, але ніяк не менше індивідуальності.
Катерина зізнається, що на створення цієї колекції надихнулася образом сильної і водночас дуже ніжної дівчини. Дизайнерка не зраджує свого улюбленого спорт-шику – для неї це не просто стиль в одязі, а й стиль життя. Увійшовши в моду ще в 1980-х, після загального захоплення нездоровою худорлявістю та розгуляйським пафосом, він актуальний і донині. Його відмітна риса – гармонійне поєднання street style і класики: classic + rock. «У кожній із нас поєднані різні іпостасі: чорне і біле, сила і жіночність, твердість і ніжність, рок і класика...», – коментує Катя.
Lyalya SOGOMONYAN Дизайнер Ляля Согомонян
Ляля Согомонян – молода дизайнерка одягу та аксесуарів з Одеси, працює з 2013 року. Casual-колекції Лялі вигідно вирізняє присутність «ноток сходу» у створюваних образах. Звідси і переконання – чим більше людина закрита (одягом), тим загадковіша і цікавіша вона для оточуючих. Стильні речі без зайвого декору – кредо молодого бренду. Створенню прикрас із натуральних каменів та срібла дизайнерка приділяє особливу увагу. Розробляє моделі речей у стилі Ґарсон.
NUMBER15СONCEPT Дизайнери Катя Михайлюк, Люда Лобань
NUMBER15СONCEPT, українська марка міського жіночого одягу та аксесуарів, була створена в 2012 році. Її дебютом став показ у березні 2013-го на Ukrainian Fashion Week колекції FW 2013-14 «Object». Філософія NUMBER15СONCEPT – створення одягу поза часом; характер – поєднання інтелекту, аристократичної стриманості та... анархічності; почерк – графічність ліній, монументальність конструкцій, лаконічність, сміливість, простота і функціоналізм; натхнення – життя, особливо його соціальні аспекти. Гасло – «Просто. Зі змістом». Новація – створення першого українського молодого концептуального парфуму, названого 15N і 15U.
OSTEL Дизайнер Оля Стельмахова
З 2013 року OSTEL почав активний розвиток, представивши колекцію SS14 ‘Marie Antoinette 21-го століття’ на Fashion Scout MBKFD. Лукбук зняла талановитий фотограф Соня Плакидюк, після чого колекція успішно почала продаватися на міжнародній online-платформі NOT JUST A LABEL, засновником якої є Стефан Сіґел. Дизайнерка дуже пишається тим, що одяг OSTEL замовляють і в Катарі, ОАЕ, і в Америці, Австралії, Ірландії, Англії, Ізраїлі. Кожна колекція OSTEL – це добре продумана окрема тема, яка хвилює авторку на даний момент. Для пошуку ідей Оля часто звертається до елементів предметного дизайну та архітектури.
Нещодавно OSTEL представив колекцію SS15 ‘Surf your life’ в Парижі, у шоу-румі BENEXT з фешн-куратором Софією Чконією, і на Fashion Week Meddle East в Дубаї – саме за рекомендаціями арабських клієнтів OSTEL було запрошено на місцевий Тиждень моди.
RYBALKO Дизайнер Марина Рибалко
З 2013 року марку RYBALKO створює художник і дизайнер Марина Рибалко.
Впізнаваною рисою цього українського бренду стало використання в колекціях аплікації, вишивки та, особливо, принтів. При цьому одяг RYBALKO вирізняється яскравими барвами і незвичайними поєднаннями кольорів. В основу кожної колекцій лягають принти, створені рукою дизайнера. Вони гармонійно поєднуються з різноманітністю тканин та аксесуарів. Відмітною рисою бренду можна назвати також створення незвичайних фактур, що імітують пір'я, луску тощо за допомогою тканин. RYBALKO – це мода для тих, хто живе у місті і сповідує сучасний активний спосіб життя, поєднуючи роботу і нічне життя.
T. MOSCA
Дивовижно, але українські дизайнери Катерина Квіт та Оксана Голубченко працюють разом усього близько року. Ті, хто вже встиг оцінити їхню роботу, переконані: цей тандем просто не міг не скластися! У творчій парі відчувається особлива гармонія та згуртованість. Цієї зими дівчата відкрили таємницю свого вдалого партнерства, створивши колекцію «мудрого» одягу. За натхненням звернулися до невичерпної Індії. Філософія «мудрого» одягу Т. Mosca проста і складна водночас – в її основі лежать мантри любові та щастя. «Душа кожного з нас вимагає миру, спокою та гармонії – без них неможливо прийти до розуміння мудрості. Для сучасної людини це актуально як ніколи, – переконані Катерина та Оксана. – Ми прагнули подарувати кожній людині ті речі, які допоможуть знайти почуття умиротворення і впевненості. Сподіваємося, нам це вдалося».
Taras VOLYN Дизайнер Тарас Волин
Однойменний бренд Taras VOLYN заснований у 2013 році. Перша колекція SS14 була представлена на Fashion Scout Kiev під час Kiev Fashion Days. У березні 2014-го Taras VOLYN став переможцем конкурсу DESIGN IT за версією VOGUE Italy. І вже у жовтні 2014 року на Ukrainian Fashion Week Taras VOLYN представив нову колекцію SS15, натхненням для якої стали людські якості, почуття та емоції. «Уміння одягатися – це мистецтво самовираження. Мода – це мить, я не роблю «модний одяг». У моєму платті час мовчить».
Trunk show Nadya Dzyak & Symbol
Цього сезону, у межах Ukrainian Fashion Week, Symbol прийме у стінах столичного Symbol Gorodetskogo перший trunk show весняно-літньої колекції дизайнерки Наді Дзяк. Лідер українського fashion-рітейлу в сегменті luxury з 15-річною історією і магазинами у Києві, Харкові, Одесі та Дніпропетровську, Мережа Symbol представлена у Києві з 2003 року і пропонує модницям найрозкішніші хутряні вироби від італійських, французьких та американських брендів, а також трендові дизайнерські колекції європейських лейблів: Alex Perry, Alexander Terekhov, Giuliana Teso, Florence Mode, Magaschoni, Marco Vanoli, Marziali, Rachel Gilbert, Rindi, Simonetta Ravizza, Sonia by Sonia Rykiel та ін. Торік портфоліо марок у Symbol поповнилося сімома українськими брендами, серед яких Nadya Dzyak.
Обличчям рекламної кампанії нового сезону Ukrainian Fashion Week стала відома українська модель Наталія Піро.
В Україні Наталія Піро співпрацює з аґенціями «L-models» та «Art Podium» і з 2004 року постійно працює та живе у світових столицях моди, таких як Нью-Йорк і Париж, Мілан, Лондон, Берлін, Токіо. За цей час вона була обличчям багатьох рекламних кампаній, серед яких Alberto Gaudiani, Feraud, Ray Ban, L’Oréal, MAC, Jigsaw, Kate Spade, а також брала участь у fashion-shows Akris, Ungaro, Valentino, Dolce & Gabbana, Nouis Ferand та інших.
Над зйомкою працювали: стиліст Юлія Пеліпас, фотограф Ксенія Каргіна, зачіска від Максима Каіда та візаж від Таніти Атарбаєвої. За традицією, для зйомки було обрано одяг українських брендів: Litkovskaya, LAKE studio, ARTEMKLIMCHUK, WHATEVER, аксесуари Jean GRITSFELDT.
Зйомка відбувалася на найпрофесійнішій фотолокації Києва – Studio 1.
Проект New Generation Day
Проект New Generation Day, що привернув неабияку увагу фахівців і преси під час жовтневої сесії Ukrainian Fashion Week, буде мати яскраве продовження у березні 2015-го. Молоді дизайнери та бренди, що проходять активний, але складний період свого становлення у фешн-просторі України, як ніколи потребують нашої уваги та підтримки. Надзвичайний склад учасників програми Fresh Fashion – найкраще підтвердження необхідності і важливості проекту New Generation Day.