
ВЕСНА-ЛІТО 2016
ВІДКРИТТЯ
ПЕРШИЙ ДЕНЬ
POUSTOVIT
Бренд POUSTOVIT представив мудборд нової колекції весна-літо 2016. Дизайнер Лілія Пустовіт надихалася дитячою тематикою – чистота і безпосередність малят, перші емоції та яскраві спогади, дитячий сміх. «Світ сповнений ілюзій та взаємодії реальних та уявних цінностей. Але тільки справжні речі приносять справжнє задоволення... Виробництво одягу давно не є просто індустрією для обслуговування людей. Це спосіб змінювати настрій та атмосферу, життєві цілі та захоплення. Це те, що робить наше життя цікавим і наповнює його змістом», – коментує дизайнерка.
Колекція побудована на поєднаннях яскравих жовтих, синіх, червоних відтінків з чорним і білим, розбавлених стриманими тонами морського пейзажу. У колекції використані наївні та прості малюнки – це перші слова, написані дитячою рукою у шкільних прописах.
Основними акцентами колекції стали гіпертрофовані об'єми жакетів, ніби з татового плеча, та ніжні шовкові сукні. У суперечливій грі об'ємів та силуетів відбувається переосмислення знакових речей – жакетів, пальт і суконь-сорочок. Прості й повсякденні речі оновлюються і знаходять інший сенс.
GOLETS
Натхнення для створення нової колекції Олена Голець шукала в гармонійному поєднанні чотирьох природних стихій – вогню, води, землі й повітря. Саме ці елементи утворюють все існуюче на землі, вони доповнюють один одного і відображаються у кожній людині внутрішньою силою та чуттєвістю. Стихію води дизайнерка представила за допомогою принта – смужки глибоких синіх відтінків, землі – пісочні, сірі відтінки та щільні фактури, за стихію вогню відповідають кольори вохри, гірчиці та абстрактні геометричні принти, а повітря – молочні, бежеві відтінки та вільні силуети.
Elena BURENINA
Олена Буреніна створила свою колекція у найкращих традиціях мінімалізму. А притаманний дизайнерці деконструктивізм доповнився у новій колекції низкою оригінальних рішень. Колекція складалася з цілком певного набору кольорів: чорного, білого, а також кількох відтінків сірого та бежевого. Декор і принти також не потрапили у фавор дизайнерки: єдиною прикрасою аскетичних подіумних образів стали тонкі смужки стрічок, що обвивали шиї, талії та зап'ястки моделей.
VIKTORANISIMOV
У колеціях Віктора Анісімова зустрічається часом жіночий одяг, а іноді навіть дитячий. Але справжні прихильники дизайнера цінять його саме за одяг для чоловіків. Улюблений колір Анісімова – чорний, улюблений стиль – спортивний, улюблений матеріал – трикотаж. Ці три компоненти, до яких подеколи додаються іронічні принти та аксесуари, від сезону до сезону дизайнер вправно комбінує так, що кожна нова колекція – актуальна.
Nadya DZYAK
Нову колекцію Nadya Dzyak SS16 побудовано на синтезі доробку західної моди 80–90-х років минулого століття та робіт української художниці Марії Коршун. Це був час відчутних змін у суспільстві та культурі: розвиток інформаційних технологій, спалах політкоректності та покоління Y, нова хвиля музичних виконавців – усе це суттєво вплинуло на формування унікальної модної естетики і почало формувати естетику цифрового романтичного футуризму, в дусі якого виконана нова колекція дизайнерки.
ALONOVA
Колекція Ольги Альонової присвячена класиці теплого сезону – романтичним подорожам, водним прогулянкам та легкості. Дизайнерка віддала перевагу морським відтінкам та молочно-білим тонам.
NAVRO
Назва колеції – A Little Chaos. Дизайнерка створила свій власний “маленький хаос” за допомогою принтів з єдинорогами, квітами еустоми, лаванди та верби, а також зображеннями сонця та місяця.
FANZINE KYIV PRESENTATION
Fanzine Kyiv Presentation – другий етап співпраці у рамках програми Fashion DNA, результати якого ми побачили на основній локації Ukrainian Fashion Week. У вересні Британська Рада в Україні та Ukrainian Fashion Week започаткували Fashion DNA – нову програму в галузі моди, спрямовану на пошук та підтримку молодих українських фешн-талантів.
1 та 2 жовтня на локації Fedoriv Hub відбувся екcклюзивний workshop з брендинґу від Foxall Studio. Foxall Studio – це унікальна студія, заснована братами Ендрю та Яном Фоксоллами у 2006 році з метою об`єднати свій досвід і бачення мистецтва, моди та інновацій. Як багатопрофільна студія, Foxall Studio працює над бренд-візуалізацією, починаючи від створення бренду до його арт-кураторства. Foxall співпрацює з передовими дизайнерами, розробниками, фотографами та художниками для створення робіт, які кидають виклик традиційній парадигмі створення бренду.
Як результат – учасники семінару представили свої проекти у рамках Ukrainian Fashion Week. Під час презентації проекту 14 жовтня, у перший день Ukrainian Fashion Week, було обрано дві найкращі роботи, Ясі Хоменко та Юлії Єфімчук, які стали учасниками бізнес-тренінгу під час London Fashion Week. А один щасливчик, якого оберуть пізніше, представить власну колекцію на платформі Next in Line у рамках International Fashion Showcase 2016 під час London Fashion Week.
Для участі у семінарі Британська Рада в Україні відібрала дизайнерів українських брендів:
Lara Quint, Yana Chervinska, Yulila Yefimtchuk, RCR Khomenko, DZHUS, Maria Bernar, Masha Reva, Dina Lynnyk (It’s me).
Фотографи: Тарас Тарасов, Яна Токарчук.
Ілюстратор: Love Curly.
Графічний дизайнер: Максим Ткаченко.
Гостей презентації пригощали шампанським Gancia.
Гості першого дня
ДРУГИЙ ДЕНЬ
IdoL
У новій колекції Сержа Смоліна за основу взято техніку Tape Art – створення зображень за допомогою скотчу. Піджаки та довгі сорочки прикрашені новим способом нанесення графічного малюнка на тканину, що створює ілюзію приклеєного скотчу. Чорні та білі об’ємні шорти надають колекції графічності, а неонові елементи нагадують про молодіжний клубний рух.
DOMANOFF
Колекція DOMANOFF весна-літо 2016 під назвою «Еластик» була представлена у формі театралізованої вистави. Назву колекція отримала завдяки широкому використанню у новій лінійці одягу та аксесуарів еластичної гуми. Цей матеріал став не тільки однією з головних тканин у нових образах, а й певним символом нової героїні DOMANOFF.
AKANANITA
Відома у Грузії дизайнерка Ака Наніташвілі вже не вперше презентує свою колекцію на Ukrainian Fashion Week. Її бренд продовжує завойовувати прихильність в усьому світі. Концептуальний дизайн бренду особливо запотребований серед грузинських інтелектуалів.
Bobkova
У колекціїї Крістіни Бобкової переважають графічні жилети та штани, надширокі спідниці, “дуті” шорти, жакети та куртки А-силуету. Тату на тілі та прикраси з дроту перетікають у малюнок на тканині. Легкі та об’ємні графічні силуети, свіжі та складні кольори, конструктивізм і “квадратний” крій – усе це передає дух та особливий характер колекції.
Vozianov
Нова колекція Федора Возіанова має назву “Супрематизм 2.0”. В її основі лежать три програмні роботи Малевича: коло, хрест та квадрат. У своїй творчості Федір Возіанов досліджує новий напрямок у дизайні одягу: чи може річ бути настільки утилітарною, щоб одночасно бути і одягом, і арт-об'єктом для свого власника. Елементи одягу від Возіанова перетворюються на полотна абстрактного живопису, мають вигляд інсталяцій та є об'єктами арт-перформансу.
BEVZA
Cвітлана Бевза у кожній своїй колекції винаходить мінімалізм заново. Цього сезону весна-літо 2016 дизайнерка представила легкі сукні – шовкові, з бахромою, простого та витонченого крою. Серед кольорів переважали пастельні відтінки бузкового та бежевого.
TAGO BY OLGA NAVROTSKA
YULIYA POLISHCHUK
ПРЕС-КОКТЕЙЛЬ ELENA REVA
Олена Рева цього сезону презентувала свою нову колекцію у форматі прес-коктейлю, який відбувся 15 жовтня. Дизайнерка залишається вірною своєму статусу головного постачальника красивих суконь.
Нова літня колекція Elena Reva апелює до індійського колориту, який є невичерпним джерелом для дослідження самобутної естетики. Дизайнерка перейшла від звичного рафінованого мінімалізму до буяння кольорів та форм. До роботи над колекцією було запрошено відомого художника Олега Тістола, який є представником українського необароко та одним із лідерів “української нової хвилі”.
ТРЕТІЙ ДЕНЬ
ARTEMKLIMCHUK
Весняно-літня колекція Артема Климчука у колаборації з Оксаною Берг має назву Higher і розповідає нам про мрії, нові горизонти та бажання стати кращим. Колекція сповнена легких невагомих образів, які нагадують глядачеві про поетів-романтиків Срібної доби. Образ жінки ARTEMKLIMCHUK – ніжний і романтичний. Вона обирає сукні пудових відтінків та скромні комплекти зі спідниці-олівця та блузи з рюшами, доповнюючи образ лаконічним пальтом із паском.
SEREBROVA
Свою нову колекцію Олена Сереброва присвятила темі стріт-стайлу. У колекції використані бавовняні, шовкові тканини та мережива. Дизайнерка впевнена, що для сучасної жінки важлива універсальність образів, тому сукні й костюми з колекції можна обирати для будь-якої ситуації. Доповненням до образів SEREBROVA SS16 стали прикраси українського дизайнера аксесуарів Helena Romanova.
T.MOSCA
Бренд T.MOSCA презентував цього сезону колекцію, натхненням якої стала сама природа – про це символізували масивні брошки у вигляді метеликів, мух та жуків. Весняно-літня колекція – це базові комфортні речі з деніму і трикотажу.
Katerina KVIT
Дизайнерка Катерина Квіт представила колекцію ділового одягу, в якій вдало поєднала такі матеріали, як лакована шкіра та шовк. Класичні костюми сповнені цікавих деталей – плісе, вільний крій та струмливі тканини додають родзинку монохромним образам.
Elena BURBA
У сезоні весна-літо 2016 Олена Бурба залишається вірною своєму стилю. Незвичайні принти та цікаві декоративні бретелі на сукнях, а також яскраві кольори – неординарні прийоми, які цього разу реалізовані в колеції.
PODOLYAN
Володимир Подолян запропонував цього сезону цікаві образи з відкритою спиною. Традиційну монохромну палітру колекцій бренду цього разу було розбавлено вершково-жовтими і смараґдовими відтінками.
DATUNA
Нова колекція грузинського дизайнера DATUNA – це розкішний мікс жіночності та стилю голлівудських дів, які працювали у жанрі «нуар». Колекція – повністю чорно-біла, проте за рахунок цікавих деталей вона оживає та наповнюється таємничим змістом. Дизайнер розкриває красу жіночого тіла, використовуючи масивні кольє, бахрому, пір’я, дорогоцінне каміння, вишивку.
Andre Tan
Дизайнер Андре Тан поєднав у своїй колекції 1960-ті та 70-ті роки, використовуючи яскраві оранжеві, салатні, фіолетові, сині та жовті кольори. Веселі принти у вигляді наліпок, бахрома, денім, чіткі силуети – колекцію аж ніяк не можна назвати нудною.
ЧЕТВЕРТИЙ ДЕНЬ
A.M.G.
Дизайнери бренду AMG Альона Беттяр та Юлія Богдан представили колекцію, побудовану на контрастах. Розслаблений бохо-шик хіпі вони з'єднали з агресивною сексуальністю 1990-х й отримали дуже правильний баланс з двох актуальних трендів сезону.
Героїня A.M.G. – яскрава, впевнена у собі і своєму тілі, вона не боїться привертати увагу та полюбляє вільні сукні, міні-спідниці й скромні жакети вдень, а ввечері вбирає ультракороткі сукні, шкіряні спідниці, піджаки з чоловічого плеча та спідниці з високими розрізами.
RITO
Нова колекція RITO для весни-літа 2016 – це історія про ніжну й тендітну жінку, подібну до птаха. Джерелом натхнення став папір. Дизайнерка Ганна Панченко створила полотно, в якому патерн виглядає ніби складений з паперу журавель – символ щастя й удачі. Крім трикотажу в колекції використано льон, батист і поплін. Вільний крій, довжина міді та максі, V-подібні вирізи декольте і спини. Колірна гама – пастельні відтінки сірого, пісочного, жовтого, рожевого. Кожна річ в колекції – ніби нова фігура оріґамі.
LARISA LOBANOVA
Лариса Лобанова цього разу представила своєрідну еко-лінійку – “тема яблука” знайшла своє втілення як у кольорі, так і в принтах. Яблучні орнаменти, а також градація кольору в клітковому принти прикрашають знакові для бренду сарафани, туніки, брючні костюми. Ще один впізнаваний штрих – принт велосипеда та елементи велосипедної форми в сукнях А-силуету. Гама колекції відображає кольори природи – зелений, смараґдовий, екрю, коричневий і приглушений пурпуровий.
JULIA AYSINA
Нова колекція від JULIA AYSINA створена під гаслом "Just Watch Me". Айсіна зробила ставку на м'якість, використавши шифон, шовк, фатин. Особливу увагу приділено плетеному гачком об'ємному мереживу та кокетливим воланам, а також повітряним, майже невагомим плетеним речам. У виборі кольору дизайнерка віддала перевагу яскравій комбінації темних відтінків з м'ятним, лимонним, ніжно-блакитним та білим.
THE COAT BY KATE SILCHENKO
Дизайнерка бренду Катя Сільченко «подружила» на подіумі два полюси стилю 1960-х – Бриджит Бардо і Твіґґі, надавши можливість клієнткам вибирати образ до душі, чи то коротку сукню-трапецію, чи то спідницю-олівець у поєднанні з водолазкою.
У колекції весна-літо 2016 традиційно було багато верхнього одягу. Золота куртка, затишне пальто-халат верблюжого відтінку з підкладкою кольору фуксії, двобортне пастельне пальто з бахромою, парка з абстрактним принтом, короткий кейп і пальто відтінку лаванди з обробкою зі страусиного пір'я – усе це нам знадобиться для суворої київської весни.
LAKE
Дизайнерка бренду LAKE Олеся Кононова представила монохромні та пудрові лаконічні речі зі спалахами червоного та яскраво-салатного, створені для сучасної дівчини, яка йде по життю зі словами «бути, а не здаватися». Деталі колекції повністю виправдовують титул Олесі як «Найкращого дизайнера аксесуарів» 2015 року за версією BEST FASHION AWARDS. “Домашні капці” прикрашають рюші та великі банти, а м'які об'ємні клатчі повторюють колірну гаму колекції та виконані у пудрово-рожевому, чорному кольорах з монохромним квітковим принтом.
sasha.kanevski
Саша Каневський виводить на подіум нових міських варварів. Мереживна сорочка з ковбойськими чобітьми, відвертий купальник із безформним дощовиком – вони висмикнули зі звичного світу знайомий нам одяг, тільки носять його не так і не з тим. Це не стиль, а нескінченна серія стилів. Щоранку вчорашній лук забувають, а речі одягають у новій, ще не випробуваній комбінації. Показ пройшов за підтримки ТM Pepsi.
TM STOLICHNY
WHATEVER
П'ЯТИЙ ДЕНЬ
Нове покоління української моди – це найцікавіший та найбільш хвилюючий об’єкт уваги. Щосезону організатори Ukrainian Fashion Week відкривають нові імена та допомагають найталановитішим молодим дизайнерам увійти в професійний світ моди.
Творчості молодих талантів цього разу в офіційній програмі 37-го Ukrainian Fashion Week було присвячено окремий день – NEW GENERATION DAY. 18 жовтня молоді дизайнери представили свої колекції на подіумі Мистецького Арсеналу:
Крім молодих дизайнерів, у п`ятий день 37-го Ukrainian Fashion Week свої колекції також показали Nika MEDISAN, Iryna DIL’, RYBALKO, Ludmila KISLENKO, ZALEVSKIY та Jean GRITSFELDT.
DASTISH FANTASTISH
ШОСТИЙ ДЕНЬ
DIPHYLLEIA BY OLGA BILENCHUK
19 жовтня відбувся дебютний показ молодої дизайнерки Ольги Біленчук. На створення колекції Diphylleia весна-літо 2016 Ольгу надихнув чорно-білий романтичний фільм «Римські канікули» з Одрі Хепберн та Грегорі Пеком у головних ролях.
DZHUS
Весняно-літня колекція DZHUS Pro Forma натхнена робочою уніформою з її пріоритетом функціональності над естетикою. Характерний для бренду експериментальний крій у новому сезоні обігрує структурні особливості промислового, медичного, господарського і тренувального одягу. Дизайнерка Ірина Джус використовувала альтернативні способи обробки тканини: окантовки перетворилися на зав'язки, припуски швів виведені на лицьовий бік, край не оброблений, а оверлок з технічного прийому перетворився на конструктивний – формуючи незвичайну фактуру матеріалу і бахрому.
Anastasiia Ivanova
Колекція Spring/Summer 2016 by Anastasiia Ivanova, яку цього літа демонстрували в Лос-Анджелесі на LA Summer Fashion Show, 19 жовтня була представлена і в Україні. Показ Анастасії Іванової відбувся у рамках Ukrainian Fashion Week і традиційно пройшов у незвичайному місці – цього разу дизайнерка вибрала новий сучасний UBI конференц-хол "SHOW". Провідною темою показу стали дзеркала – на перший погляд, вони звичні для нас, але при цьому відображають нашу справжню сутність. Саме дзеркала стали декораціями на показі.
Колекція SS16 наповнена свіжістю і сучасністю, у кожній моделі гармонійно поєдналися жіночність та сексуальність. У колекції багато прозорих деталей, а також обтислих суконь – вона на повну силу підкреслює красу жіночої фігури і при цьому залишається максимально вишуканою.
Основним кольором колекції став улюблений колір дизайнерки – синій, який наповнює нас натхненням і позитивною енергією. У моделях знайшлося місце і яскравим рожевим відтінкам – найбільш жіночним та чуттєвим.
Особливу увагу привертають натуральні струмливі тканини – шифон, шовк, які стають завершальним акцентом легкого та вільного образу. Колекцію доповнюють авторські сумочки, а також аксесуари, які спеціально для неї розробив дизайнер Sergey Zhernov. Образи моделей створили майстри салону FIJI Beauty Art Center. Декорації для показу розробляла компанія Fiori Flower Company.
MUSI by MUSICHENKO
19 жовтня, у Fedoriv Hub, відбувся показ бренду MUSI by MUSICHENKO весна-літо 2016. Відображення східної філософії у динаміці заходу. Образ японської гравюри ХVIII століття. Синтез швидкоплинного і вічного. Нерозривність чоловічого та жіночого, традицій і сучасності. Багатогранність сучасної жінки, яка об'єднує в собі неможливе. В основі колекції японське мистецтво. Нерозривність і внутрішня єдність протилежностей інь-ян, чоловічого та жіночого, форми і змісту, динаміки і статики, світла і тіні, традицій і сучасності. Графічність конструкцій моделей із застосуванням деталей, запозичених із традиційного японського костюма: широкі пояси оббі, характерний комір кімоно, принцип багатошаровості. І в гармонії – цитати англійського чоловічого костюма: кишені в рамку, шліци, що розкриваються, ґудзики на рукавах. Класичне поєднання сірого, червоного, білого, з ручними принтами на орґанзі, сірою костюмною смужкою та сліпучо білою сорочкою. Одяг неймовірно комфортний і приємний на дотик, для повсякденного використання і водночас – ошатний та урочистий завдяки обраній колірній гамі.
Corner Fashion Games
19 жовтня, у рамках UFW в Corner Concept Store відбулася непересічна модна подія.
Рівно о 17:00 двері Corner CS зачинилися для покупців, і бутік на 2 години став центром розробки стратегій розвитку fashion-бізнесу в Україні, місцем дискусій та просто веселощів. Приводом став оригінальний захід в рамках 37-го Тижня моди в Україні – гра бізнес-симулятор "Corner Fashion Game", створена і запатентована спеціально для концепт-стору. Під шампанське та легкі закуски від партнера гри – ресторану La Piazza учасники поринули у світ українського рітейлу. Головні редактори ділових видань, маркетологи, opinion leaders, теле- і радіоведучі спробували себе в якості бізнесменів, ставши на кілька годин власниками шоу-руму, бутіку, салону або навіть концет-стору. І, незважаючи на мінливі умови ринку, кожна з команд змогла показати свої сильні сторони і привести до успіху свій, нехай і вигаданий, проте абсолютно оригінальний український модний бренд.
Ідеолог Corner Concept Store Ірина Радєва привітно зустрічала гостей, серед яких були Ірина Данилевська, Інга Вишневська, Максим Некрасов, Юрій Марченко, Катя Тейлор, Маша Фронощук, Яна Вуєва, Денис Безлюдько, Антон Підлуцький, Олімпія Вайтмусташ, Яна Бучко, Олег Філатов, В'ячеслав Соломка, Денис Маноха, Тома Мироненко, Ліна Христофорова, Христина Бобкова та багато інших.
Бізнес-симулятор "Corner Fashion Game" став першим ігровим заходом такого роду в рамках Ukrainian Fashion Week і надовго запам'ятається усім його учасникам.
Партнерами заходу виступили:
Ukrainian Fashion Week
Ресторан італійської кухні La Piazza
Автор ідеї та куратор проекту Yummy BTL
ДЕСЯТИЙ ДЕНЬ
LITKOVSKAYA
У весняно-літній колекції LITKOVSKAYA минуле стикається з майбутнім, техногенне протистоїть орнаментальному, а жіночне – маскулінному. Ліля Літковська грає з образами вуличної моди і штампами масової культури, досліджує традиції військового і формального костюма, цитує моду минулих десятиліть і переозвучує її коди.
У новому сезоні у LITKOVSKAYA центральне місце відведено експериментам з конструкцією. Чоловічі жакети у дрібну клітинку навмисне зменшені й приталені – масивні накладні кишені на поясі задають напрямок складок, які змінюють первісний вигляд виробу. Асиметричні сукні з букльованого джерсі та дикого шовку ніби спадають з плечей, лінії крою закручують тканину по спіралі. Виникає відчуття контрольованого хаосу – всі спотворення й заломи вивірені до міліметра і продиктовані конструкцією, а навмисне необроблені краї на подолах суконь і спідниць підкреслюють складну структуру використовуваного полотна.
Продовжуючи сюжет запозичення з чоловічого гардероба, дизайнерка використовує знайомі символи мачизму і переносить їх на жіноче тіло. Класичний чоловічий тренч знаходить нове втілення у строгому плащі зі шкіри глибокого тютюнового кольору. Потертий денім в клаптикових джинсах-бойфрендах виявляється проклеєною та зістареною шкірою, а репліка класичної ковбойської сорочки виконана в мереживі, її манжети оброблені блискучими паєтками.
Нову жіночність дизайнерка шукає у незвичних для себе матеріалах. Білосніжне ламіноване мереживо нагадує одночасно церемоніальні вбрання та клінічні роби – з нього створено напівпрозорі плащі, складні сукні та спідниці. Гра в дуальність присутня і в роботі з тканиною, всіяною двосторонніми паєтками. Комбінезони і брюки з клаптиків паєток різних відтінків – від ніжно-рожевого до блідо-зеленого – від дотику змінюють забарвлення, а вироби «пам'ятають» обриси тіла. Коротка сукня з потайною блискавкою і подовженими рукавами виявляється військовим жакетом – про це говорить підкладка насиченого відтінку хакі.
Характерні образи дефіле включають об'ємні плащі-накидки з бавовни віші і складного жакарду, які продовжують «чоловічу» лінію колекції. Об'ємні куртки і пальта виконані в техніці печворку з технічних бавовняних тканин та делікатних паєток. У вільних лініях крою та глибоких різьблених лініях Літковська шукає нові пропорції, які візуально видовжують силует.
У поєднанні волокон вохристого, олійно-чорного, золотавого і токсично-жовтого кольору дизайнерка розвиває тему зіткнення індустріальної естетики та надмірного декору. Цей інтерес до надмірностей читається і у виборі аксесуарів – браслети і каблучки-кастети усипані великими каменями різних кольорів. А мюлі-трансформери ніби зібрані з непоєднуваних між собою деталей. У такому незвичному для себе асамбляжі рим і цитат старого і нового LITKOVSKAYA бачить можливість обнулення, відновлення і зростання.