36-й Ukrainian Fashion Week. 18–25 березня 2015 р.
Україна потребує миру, стабільності і руху вперед. Кожна подія, яка сьогодні відбувається в країні, всупереч обставинам, несе найважливішу ідею – ми всі робимо наступний крок. Демонструючи бажання і вміння створювати нове, стабільність і віру у власні сили, власний талант і професіоналізм, українські дизайнери створюють майбутнє для своїх брендів і галузі в цілому – презентують колекції осінь-зима 2015-2016 на подіумі UFW.
36-й Ukrainian Fashion Week обрав собі символічне гасло – Next Step. Представляючи нові колекції, пропагуючи нові проекти, інноваційні формати, відкриваючи нові імена у світі дизайну, підтримуючи рітейлерів, що продають українські бренди – ми робимо наступний крок у житті країни і кожного з нас. Ми будуємо нову Україну.
62 дизайнери, 45 показів, 14 спеціальних проектів, 7 подій проекту Open Fashion, близько 20 000 запрошених гостей та понад 200 акредитованих ЗМІ – 8 днів, що ілюструють надпотужну силу української моди.
Для країни та світу.
#UKRAINEINSPIRED
18 березня, 17:30
Ukrainian Fashion Week & 1+1 & Ukrainian illustrators
Втретє на Ukrainian Fashion Week буде представлено соціальний проект Ukraine Inspired. Проект відбудеться за підтримки телеканалу 1+1 та його знову презентуватимуть Юлія Бориско та Юрій Горбунов. Цього разу до проекту запрошені українські ілюстратори, що є активними учасниками проектів UFW та переможцями Міжнародної бієнале fashion-ілюстрації IMAGO – дует BRATY, Ліліт Саркіcян, Марія Крутоголова, Анна Хоменко та Олена Лондон. Мета проекту – створити роботи, художня цінність яких поєднана з потужною соціальною складовою. Ілюстратори інтегрують у свої роботи актуальні для суспільства цитати з творів українських письменників, створюючи спеціальні меседжі, образи-прокламації. На майданчику Ukrainian Fashion Week усі роботи будуть об’єднані у спільний арт-об’єкт, а також перенесені на колекцію футболок та інших предметів. Усі кошти від продажу представлених речей традиційно підуть на допомогу постраждалим українським воякам.
#ДЖОК
17 березня, 19:00
Відкриття Ukrainian Fashion Week. Допрем`єрний показ фільму «ДЖОК» Олексія Залевського
Цього сезону на честь відкриття Ukrainian Fashion Week гості будуть запрошені на допрем’єрний показ кінострічки «Джок», дебютного повнометражного фільму-мюзиклу, філософської притчі авторства відомого українського дизайнера Олексія Залевського. Світова прем’єра фільму «Джок» відбулася на 17-му Шанхайському Міжнародному Кінофестивалі (SIFF) у червні 2014 року. Фільм удостоєний нагород – «Найкраща режисура» та «Найкраща музика до фільму» на London International Filmmaker Festival of World Cinema. Одна з мистецьких несподіванок фільму «Джок» – пісні легендарної рок-групи «Агата Крісті», які лунатимуть англійською мовою у нових аранжуваннях. У головних ролях: Олександр Лішон (Велика Британія), Стас Костюшкін (Росія), Інна Зобова (Франція) та інші. В українському прокаті фільм з`явиться 26 березня.
#HOMME space
18 березня, 20:30
Відроджуючи традиції, Ukrainian Fashion Week представляє новий проект – HOMME space. Створений за ініціативи Катерини Возіанової, власниці майстерні індивідуального пошиву Indposhiv, простір об'єднає представників найкращих українських майстерень, що займаються індивідуальним пошиттям чоловічого одягу, а також компаній, чиї продукти є невід'ємною складовою чоловічого стилю.
Серед них – Indposhiv, anna bublik, Elena Golets, sasha.kanevski.
У межах проекту гості зможуть не тільки побачити готові вироби, але й пізнати «кухню» їх створення, довідатися про нюанси виготовлення бездоганних костюмів, тонкощі формування індивідуального стилю, ознайомитися з тенденціями та новинками. З-поміж своїх головних завдань проект вбачає привернення уваги до відродження пошиття чоловічого класичного костюма в Україні. Це перший захід, в якому учасники зможуть продемонструвати своє бачення чоловічого стилю, а гості – ознайомитися з ним: отримати інформацію, приміряти, спробувати на дотик, зазирнути «за лаштунки» створення. Генеральний партнер проекту – віскі The Macallan.
Віскі Macallan – один із найкращих та найшанованіших віскі регіону Speyside. Цей напій є яскравим представником елітного віскі в категорії single malt, витриманого в хересних бочках. Понад 180 років покоління майстрів віскі The Macallan створювали односолодовий напій найвищої якості. The Macallan Sherry Oak – один із найбільших шедеврів колекції, що буде представлений на майданчику чоловічого простору. Цей віскі – яскравий приклад якості, що непідвладна часу. Як і традиція індивідуального пошиття чоловічого костюма.
#ТЕОРІЯТАПРАКТИКИ
19 березня, 17:00
Презентація фотопроекту «Теорія та практики» творчої групи «Есквайри» та компанії Wacom Ukraine
Проект «Теорія та практики» присвячений матеріальній культурі сучасного суспільства та її артефактів. Об'єкти зйомки – культові предмети, на створення яких було витрачено сотні годин праці, накопичених роками знань та творчих зусиль безлічі людей. У проекті використані речі різного походження: продукція брендів зі сторічною репутацією сусідить з предметами, створеними сучасними українськими дизайнерами. Проект здійснено творчою групою «Есквайри» за підтримки компанії Wacom.
Творча група «Есквайри» розробляє, втілює і викладає проекти, пов`язані зі стилем та образами – візуально, вербально.
#JAMALA: образи та звуки
19 березня, 20:00
Справжні таланти надихаються світом навколо і самі стають об’єктом натхнення. Одну з найяскравіших можливостей проілюструвати цю тезу нам подарували численні колаборації неперевершеної української виконавиці Джамали з українськими дизайнерами. Кліпи і концертні виступи, червоні доріжки і ролі в кіно – у яскравому житті вітчизняної зірки присутні всі можливі і неможливі приводи для створення нових образів. І завжди за кожним новим луком стоїть той чи інший український дизайнер. А точніше – акт спільної праці і взаємного натхнення.
Концепція простору, що його створить дизайнер Олена Буреніна, – образ як цілий світ. Кожен костюм Джамали – це маленький світ, народжений музикою і збагачений асоціаціями та відчуттями. 6 просторів, 6 світів, 6 дизайнерів, музика і Муза.
#OBJECT 21.21 by katja bereznitsky
20 березня, 21:21
Дизайнер Катя Березницька представляє Object 21.21 – інтердисциплінарний арт-проект на межі візуального мистецтва, антропології та актуальної моди. Ідеологія та візуальне наповнення проекту розроблені Катею Березницькою:
«Наше життя складається із взаємодії з реальністю. Реальність, у свою чергу, складається з конгломерату станів, відчуттів і незалежних об'єктів, що трапляються у нас на шляху. Часом деякі об'єкти, або краще їх назвати «предмети», стають частиною саме нашої реальності. І тоді, вже як частина нашого життя, вони стають внутрішньою ціннісною складовою за цілком суб'єктивною «шкалою». Щось ми цінуємо більше, щось менше. Від чогось ми геть відмовляємося і видаляємо це непотрібне зі свого життя. Причому те, що має малу цінність для нас, може несподівано виявитися священним і цілковито бажаним для когось іншого. Мій проект – це своєрідне антропологічне дослідження, мета якого простежити ланцюжок формування цінності предмета під час ритуалу його обміну. На мій погляд, саме обмін дасть можливість виявити особливості формування нової цінності предмета і проілюструє трансформацію його споконвічного змісту... Моє завдання – відстежити й описати механіку обміну, зважаючи на морально-етичну та естетичну складові. А також відповісти на запитання: чи можлива фетишизація предмета через його об'єктифікацію у моді».
#ВИТОКИ
21 березня, 15:00
Спільний проект Національного центру народної культури «Музей Івана Гончара» та Яни Червінської за підтримки телевізійного шоу «Супермодель по-українськи» (Новий Канал).
Проект ВИТОКИ покликаний вкотре розповісти про український національний костюм як про невичерпне джерело – джерело натхнення, джерело ідей. Проект представить покази колекцій від музею Івана Гончара та молодої української дизайнерки Яни Червінської. У межах Ukrainian Fashion Week ми не вперше поєднаємо тему українського костюма та його актуальної дизайнерської інтерпретації. Не вперше на одному подіумі зустрінуться традиції та сучасність. Але вперше колекція українського дизайнера продемонструє несподівану інспірацію – яскрава й самобутня Яна Червінська представить колекцію сучасного одягу, виконану з використанням традиційних технологій. Надихає не тільки декор, кольори, крій... Надихає багатство старовинних технологій. І саме Національний центр народної культури імені Івана Гончара, що володіє колекцією унікальних костюмів різних часів та регіонів України, представить на Ukrainian Fashion Week речі з приватних колекцій, що вперше з`являться на подіумі. У цьому ми вбачаємо одне із соціальних, а можливо й професійних завдань Українського Тижня Моди – не просто знайомити з українським національним костюмом як з важливою складовою національної ідентичності, а й інтегрувати спадщину в сучасне життя. Колекцію жіночого одягу різних історико-етнографічних регіонів України представлять учасниці телевізійного шоу «Супермодель по-українськи» (Новий Канал).
Fashion-ілюстрація на майданчику Ukrainian Fashion Week
Продовжується співпраця UFW з провідними фешн-ілюстраторами країни. Масштабна робота молодої дизайнерки Дар’ї Кривохижі «Бути іконою стилю всюди» прикрасить один із fashion-просторів Мистецького Арсеналу.
Ідея серії ілюстрацій «Бути іконою стилю всюди» полягає у прагненні показати масштабність впливу моди на сучасну людину. Ілюстрації зображають персонажів, що вдягнені неординарно з бажання бути взірцем стилю будь-де: чи то на землі, чи у небі. Ілюстрації виготовлені у техніці колажу, що дає змогу модифікувати людське тіло, надає багатообразності зображенню, тим самим створюючи сюрреалістичний настрій робіт.
Дар`я Кривохижа у 2014 році закінчила Київський національний університет технологій та дизайну за спеціальністю художник-модельєр. Працює фоторедактором в онлайн-ресурсі про моду і культуру BURO 24/7 та фріланс-ілюстратором. Фіналістка Міжнародної бієнале fashion-ілюстрації IMAGO 2012 та 2014 років. Фіналістка конкурсу fashion-ілюстрації «Костюм Соломії Крушельницької»-2014. Призерка Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів «Погляд у майбутнє»-2013.
#S.K.
23 березня, 20:00
Презентація капсульної колекції S.K.
Бренд S.K. (Silchenko/Kireeva) успішно зарекомендував себе у fashion-індустрії. Яскраві пальта, кейпи, костюми та сукні стали невід'ємною частиною гардеробів як інсайдерів моди, так і вимогливих селебриті. Сьогодні Катя Сільченко та Ксенія Кірєєва виходять на новий рівень – відкривають двері свого шоу-руму «theCoat» у самому серці Києва – на вулиці Воздвиженській. З такої нагоди дизайнерський дует приготував для своїх гостей капсульну колекцію наступного сезону.
OPEN FASHION
Розширення «простору» Ukrainian Fashion Week демонструє низка подій, що відбуватимуться у знакових точках модного Києва.
LITKOVSKAYA X HELEN MARLEN MANDARIN
18 березня, 19:30
Helen Marlen Mandarin готує особливу подію в рамках Ukrainian Fashion Week. У перший день Тижня моди відбудеться презентація арт-проекту LITKOVSKAYA. У просторі магазину буде представлена рекламна кампанія лейблу, в основу якої лягли роботи Тетяни Бродач. У центрі уваги художника – серія пластилінових скульптур, натхнених колекцією SS 2015 VERTIGO Лілі Літковської. З минулого сезону бренд LITKOVSKAYA представлено у знаменитому просторі – мультибрендовому магазині, розташованому в ТЦ Мандарин Плаза. Розділений на 4 зони open space, площею 1500 кв. м, представляє провідні світові бренди: Proenza Schouler, Maison Margiela, Alexander Wang, Acne Studios, J.W. Anderson, Carven, Maison Michel, Victoria, Victoria Beckham, Theory, Etoile Isabel Marant та інші. Тут представлені і українські бренди Litkovskaya та Poustovit.
Магазин існує з 2004 року. Креативний директор магазину – Олена Пащенко.
Pop-Up Store @ BEREZNITSKY AESTHETICS / 3х3
19 березня, 15:30
Ukrainian Fashion Week спільно з Bereznitsky Aesthetics представляють принципово новий для України формат співпраці між інституціями – інтервенція моди на територію мистецтва. Концептуальний арт-простір Bereznitsky Aesthetics на 6 днів стане шоу-румом для молодих і перспективних дизайнерів України. Практика колаборацій такого штибу вже прижилася у світових столицях моди, але у нас ще не надто поширена. На підтримку традиційних способів презентації творчості дизайнерів цей проект дасть можливість усім охочим побачити та доторкнутися до їх колекцій ближче. Тимчасовий pop-up show room стане демонстраційним майданчиком, де речі можна буде не тільки подивитися, а й придбати або замовити.
Календар презентацій передбачає формат 3х3 – 3 сети по 3 дизайнери:
19-20.03: Mantis Religiosa, RYBALKO, Lara QUINT
21-22.03: UBERLove by Victoria Nozhenko, OSTEL, Yana CHERVINSKA
23-24.03: NUMBER15CONCEPT, Taras VOLYN, KASS
Bereznitsky Aesthetics – новий арт-простір, спрямований на роботу з мультидисциплінарними проектами. Концепція виходить за межі традиційної галерейної програми (виставки образотворчого мистецтва), переміщаючись у площину роботи над створенням стану середовища – ambiance. Тут переплітається мистецтво, дизайн та архітектура. Проект започатковано у 2014 році. Керує проектом відома колекціонерка мистецтва, кураторка та культуролог Людмила Березницька.
Під час роботи проекту Pop-Up Store @ Bereznitsky Aesthetics простір буде відкрито для відвідувачів щодня з 11 до 20 години.
Коктейль від АLLAND ethno fashion store. Dj-set Valery KOVALSKA
21 березня, 22:30
ALLAND – земля над водою. Назва концептстора пов’язана зі стародавньою легендою про місце, на якому було споруджено Андріївську церкву... Саме тут, на Андріївському узвозі, у 2013 році відкрився перший ethno fashion store АLLAND – ритейл-простір, в якому етно- та фешн-колекції українських дизайнерів гармонійно комбінуються в ідеальні образи. Roksolana Bogutska, Alonova, Aina Gasse, Victoria Gres, Kovalska, Karavay, Oksana Karavanska, Frolov, Lipakov, Navro, Paragraph, Mitus Design, Senin, Julia Aysina створюють для ALLAND ексклюзивні капсульні колекції. Ідеальний для такої кількості і стилю брендів інтер'єр – білий простір, вінтажні підлоги, спіральні сходи та вітражні вікна мансарди гармонійно поєднуються зі склом і дзеркальними стінами. Особлива гордість – тераса просто неба на третьому рівні ALLAND store. З неї відкривається неймовірний краєвид на Андріївську церкву. Ідеолог проекту – Михайло Ліпаков.
Sunday Brunch у S.M.L.XL_Кiev
22 березня, 14:00
У межах Ukrainian Fashion Week дизайнери, представлені в SMLXL_Kiev, створили лімітовані та унікальні дизайни, які з'являться у модному просторі вже з 18 березня.
У 2013 році дизайнерка Ольга Біленчук разом із Дмитром Глущаком заснували SMLXL_Kiev у форматі студії-ательє. За рік SMLXL_Kiev перевтілився у новий модний простір Києва. SMLXL_Kiev – це дім для підкованих модників, яким подобається виділятися, а також мати у своєму гардеробі незвичайні та унікальні речі. SMLXL_Kiev – це місце зустрічі шоперів нового покоління та дизайнерів. Сьогодні в SMLXL_Kiev представлені дизайнери з Великої Британії, Італії, Іспанії, Грузії, України, Франції та Росії. Колекція буде представлена протягом Ukrainian Fashion Week, а офіційна презентація цієї капсульної колекції відбудеться 22 березня у форматі Sunday Brunch.
Male component by PROTOTYPE
22 березня, 20:00
Коктейль на честь відкриття проекту Male component у відомому концепт-сторі PROTOTYPE. Протягом тижня два українські бренди ARTEMKLIMCHUK та WHATEVER представлять чоловічі «частини» своїх колекцій FW 15-16 у відомому просторі на Жилянській. Обраний формат – інсталяції з використанням моделей з колекцій. Кожен із двох дизайнерів зможе оформити в магазині власний простір, надавши гостям можливість не тільки роздивитися колекції зблизька, а й зрозуміти, що надихало дизайнерів на створення образів.
Pop-up store «Вчора-Сьогодні-Завтра» в Corner Concept Store
23 березня, 17:00
Corner Conсept Store представляє проект, у межах якого, крім колекцій
FW15-16, будуть виставлені унікальні зразки перших колекцій провідних українських дизайнерів. Ідея – простежити еволюцію: як зароджувалися дизайнерські бренди, як видозмінювалися, що для них залишилося важливим. Мета – відчути background: побачити стабільність процесу розвитку і підтримати впевненість у майбутньому.
Corner CS в Києві заснований у листопаді 2013 року, в Одесі працює з 2011-го. Позиціонує себе як «перший концепт-стор українських дизайнерів з культурно-соціальною місією – розвиток національної культури за допомогою просування української моди». Бренди: Bevza, Bobkova, Elena Burenina, LAKE, Bekh, Domanoff, Omelya, DressAddict, Dets, Vizali, Tumqo, Proskurovskaya, Lozneva, Snezhana Nekh, Denis Music, Borah, Mio, Efimchuk, Юлія Маховікова. Ідеолог Corner CS – Ірина Радєва.
Trunk show Nadya Dzyak & Symbol
25 березня, 18:00
Цього сезону, у межах Ukrainian Fashion Week, Symbol прийме у стінах столичного Symbol Gorodetskogo перший trunk show весняно-літньої колекції дизайнерки Наді Дзяк. Лідер українського fashion-рітейлу в сегменті luxury з 15-річною історією і магазинами у Києві, Харкові, Одесі та Дніпропетровську, Мережа Symbol представлена у Києві з 2003 року і пропонує модницям найрозкішніші хутряні вироби від італійських, французьких та американських брендів, а також трендові дизайнерські колекції європейських лейблів: Alex Perry, Alexander Terekhov, Giuliana Teso, Florence Mode, Magaschoni, Marco Vanoli, Marziali, Rachel Gilbert, Rindi, Simonetta Ravizza, Sonia by Sonia Rykiel та ін. Торік портфоліо марок у Symbol поповнилося сімома українськими брендами, серед яких Nadya Dzyak.
Обличчям рекламної кампанії нового сезону Ukrainian Fashion Week стала відома українська модель Наталія Піро.
В Україні Наталія Піро співпрацює з аґенціями «L-models» та «Art Podium» і з 2004 року постійно працює та живе у світових столицях моди, таких як Нью-Йорк і Париж, Мілан, Лондон, Берлін, Токіо. За цей час вона була обличчям багатьох рекламних кампаній, серед яких Alberto Gaudiani, Feraud, Ray Ban, L’Oréal, MAC, Jigsaw, Kate Spade, а також брала участь у fashion-shows Akris, Ungaro, Valentino, Dolce & Gabbana, Nouis Ferand та інших.
Над зйомкою працювали: стиліст Юлія Пеліпас, фотограф Ксенія Каргіна, зачіска від Максима Каіда та візаж від Таніти Атарбаєвої. За традицією, для зйомки було обрано одяг українських брендів: Litkovskaya, LAKE studio, ARTEMKLIMCHUK, WHATEVER, аксесуари Jean GRITSFELDT.
Зйомка відбувалася на найпрофесійнішій фотолокації Києва – Studio 1.
Проект New Generation Day
Проект New Generation Day, що привернув неабияку увагу фахівців і преси під час жовтневої сесії Ukrainian Fashion Week, буде мати яскраве продовження у березні 2015-го. Молоді дизайнери та бренди, що проходять активний, але складний період свого становлення у фешн-просторі України, як ніколи потребують нашої уваги та підтримки. Надзвичайний склад учасників програми Fresh Fashion – найкраще підтвердження необхідності і важливості проекту New Generation Day.
KASS Дизайнер Богдан Касс
Богдан Касс – один із наймолодших українських дизайнерів, засновник бренду KASS. Дебютував у 2013 році, гучно заявивши про свій бренд і показавши, що юний вік не заважає бути на рівні з «ветеранами» української моди. У колекціях KASS простежується стилістика мінімалізму, а джерелом натхнення є люди, що оточують дизайнера, їхня манера поведінки, харизма. KASS – для тих, хто любить і носить речі з натуральних тканин, а також цінує в одязі вдалу комбінацію краси та зручності – важливих складових сучасного життя.
Katerina KVIT Дизайнер Катерина Квіт
Українська дизайнерка представляє нову колекцію FW 2015-16. Цього разу в ній більше жіночності, але ніяк не менше індивідуальності.
Катерина зізнається, що на створення цієї колекції надихнулася образом сильної і водночас дуже ніжної дівчини. Дизайнерка не зраджує свого улюбленого спорт-шику – для неї це не просто стиль в одязі, а й стиль життя. Увійшовши в моду ще в 1980-х, після загального захоплення нездоровою худорлявістю та розгуляйським пафосом, він актуальний і донині. Його відмітна риса – гармонійне поєднання street style і класики: classic + rock. «У кожній із нас поєднані різні іпостасі: чорне і біле, сила і жіночність, твердість і ніжність, рок і класика...», – коментує Катя.
Lyalya SOGOMONYAN Дизайнер Ляля Согомонян
Ляля Согомонян – молода дизайнерка одягу та аксесуарів з Одеси, працює з 2013 року. Casual-колекції Лялі вигідно вирізняє присутність «ноток сходу» у створюваних образах. Звідси і переконання – чим більше людина закрита (одягом), тим загадковіша і цікавіша вона для оточуючих. Стильні речі без зайвого декору – кредо молодого бренду. Створенню прикрас із натуральних каменів та срібла дизайнерка приділяє особливу увагу. Розробляє моделі речей у стилі Ґарсон.
NUMBER15СONCEPT Дизайнери Катя Михайлюк, Люда Лобань
NUMBER15СONCEPT, українська марка міського жіночого одягу та аксесуарів, була створена в 2012 році. Її дебютом став показ у березні 2013-го на Ukrainian Fashion Week колекції FW 2013-14 «Object». Філософія NUMBER15СONCEPT – створення одягу поза часом; характер – поєднання інтелекту, аристократичної стриманості та... анархічності; почерк – графічність ліній, монументальність конструкцій, лаконічність, сміливість, простота і функціоналізм; натхнення – життя, особливо його соціальні аспекти. Гасло – «Просто. Зі змістом». Новація – створення першого українського молодого концептуального парфуму, названого 15N і 15U.
OSTEL Дизайнер Оля Стельмахова
З 2013 року OSTEL почав активний розвиток, представивши колекцію SS14 ‘Marie Antoinette 21-го століття’ на Fashion Scout MBKFD. Лукбук зняла талановитий фотограф Соня Плакидюк, після чого колекція успішно почала продаватися на міжнародній online-платформі NOT JUST A LABEL, засновником якої є Стефан Сіґел. Дизайнерка дуже пишається тим, що одяг OSTEL замовляють і в Катарі, ОАЕ, і в Америці, Австралії, Ірландії, Англії, Ізраїлі. Кожна колекція OSTEL – це добре продумана окрема тема, яка хвилює авторку на даний момент. Для пошуку ідей Оля часто звертається до елементів предметного дизайну та архітектури.
Нещодавно OSTEL представив колекцію SS15 ‘Surf your life’ в Парижі, у шоу-румі BENEXT з фешн-куратором Софією Чконією, і на Fashion Week Meddle East в Дубаї – саме за рекомендаціями арабських клієнтів OSTEL було запрошено на місцевий Тиждень моди.
RYBALKO Дизайнер Марина Рибалко
З 2013 року марку RYBALKO створює художник і дизайнер Марина Рибалко.
Впізнаваною рисою цього українського бренду стало використання в колекціях аплікації, вишивки та, особливо, принтів. При цьому одяг RYBALKO вирізняється яскравими барвами і незвичайними поєднаннями кольорів. В основу кожної колекцій лягають принти, створені рукою дизайнера. Вони гармонійно поєднуються з різноманітністю тканин та аксесуарів. Відмітною рисою бренду можна назвати також створення незвичайних фактур, що імітують пір'я, луску тощо за допомогою тканин. RYBALKO – це мода для тих, хто живе у місті і сповідує сучасний активний спосіб життя, поєднуючи роботу і нічне життя.
T. MOSCA
Дивовижно, але українські дизайнери Катерина Квіт та Оксана Голубченко працюють разом усього близько року. Ті, хто вже встиг оцінити їхню роботу, переконані: цей тандем просто не міг не скластися! У творчій парі відчувається особлива гармонія та згуртованість. Цієї зими дівчата відкрили таємницю свого вдалого партнерства, створивши колекцію «мудрого» одягу. За натхненням звернулися до невичерпної Індії. Філософія «мудрого» одягу Т. Mosca проста і складна водночас – в її основі лежать мантри любові та щастя. «Душа кожного з нас вимагає миру, спокою та гармонії – без них неможливо прийти до розуміння мудрості. Для сучасної людини це актуально як ніколи, – переконані Катерина та Оксана. – Ми прагнули подарувати кожній людині ті речі, які допоможуть знайти почуття умиротворення і впевненості. Сподіваємося, нам це вдалося».
Taras VOLYN Дизайнер Тарас Волин
Однойменний бренд Taras VOLYN заснований у 2013 році. Перша колекція SS14 була представлена на Fashion Scout Kiev під час Kiev Fashion Days. У березні 2014-го Taras VOLYN став переможцем конкурсу DESIGN IT за версією VOGUE Italy. І вже у жовтні 2014 року на Ukrainian Fashion Week Taras VOLYN представив нову колекцію SS15, натхненням для якої стали людські якості, почуття та емоції. «Уміння одягатися – це мистецтво самовираження. Мода – це мить, я не роблю «модний одяг». У моєму платті час мовчить».
За традицією, New Generation Day відкриє проект New Names:
Laksmi by Maryana Steshenko,
Mila Negru,
Sunzhique by Sanzhar Zarlykhanov,
by Komashnya,
YAD by Yana Dobrozhinetskaya.
FASHION VITRINE Більше інформації за посиланням.
|