#FW18-19
З 3 по 8 лютого у Києві відбудуться покази колекцій FW18-19
55 дизайнерів, 51 шоу, 7 презентацій, 7 спеціальних проектів, 2 лекційні платформи – 5 днів, що ілюструють надпотужну силу української моди.
«Вже давно ми визначили свою мету: «Ukrainian Fashion Week – це місце, де українське стає світовим». Прискіпливо обираючи бренди, що беруть участь у UFW, пропагуючи інноваційні формати, відкриваючи нові імена у світі моди, вдосконалюючи зв’язки між рітейлерами і дизайнерами, запрошуючи авторитетних представників міжнародної професійної fashion-спільноти, – ми робимо наступний крок у розвитку української fashion-індустрії та вважаємо її важливою складовою світової культури та економіки» – співзасновник та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.
#Global Ukraine
Одна з головних місій Ukrainian Fashion Week – представляти світу талановитих українців.
UFW підтримує реальну та плідну співпрацю з міжнародним професійним середовищем заради створення нових можливостей для дизайнерів та промоції українських фешн-брендів у світовому професійному просторі.
Щосезону оргкомітет Тижня моди запрошує до Києва журналістів та фотографів провідних світових видань, стилістів та баєрів для безпосереднього знайомства з дизайнерами-учасниками UFW.
Про колекції українських дизайнерів цього сезону напишуть Vogue USA, Vogue Italia, Vogue Russia, i-D Italy, Schön! Magazine (UK), NOWFASHION France, Elle Italia, L'Officiel France, L'Officiel Russia, ZOE Magazine Italia, Fuking Young France, Pairs Project France та ін.
Покази українських дизайнерів відвідають рітейлери Luisa Via Roma (Italy), Lane Crawford (Hong Kong), Rainbowwave Showroom (UK), NANA SUZUKI Showroom (UK).
Ukrainian Fashion Week проводить міжнародні бізнес-програми для українських дизайнерів з іноземними менторами та залучає дизайнерів до державної програми розвитку експорту.
У рамках партнерства Ukrainian Fashion Week з логістичною компанією DHL та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України під час Тижня моди відбудеться круглий стіл, на якому розглядатимуться актуальні питання імпорту та експорту, а саме — подолання бар’єрів у роботі дизайнерів.
У Мистецькому Арсеналі буде представлена також перша частина digital-проекту Fashion DNA, який відбувається за підтримки British Council Ukraine.
#Showroom
180 квадратних метрів – Ukrainian Fashion Week презентує новий формат шоуруму у Мистецькому Арсеналі, що представлятиме 14 брендів одягу, взуття та аксесуарів: ALXNDR LEN / RYBALKO, CIRCUL, FEENCHES, GRIE, HONCHARENKO, IRARO, LONA PRIST, MARSALA, THE MONOCHROME, MARSALA, NIT.KA. SNESHANA NEKH, UK DESIGN, WHITE DOG.
Простір #Showroom матиме свою унікальну концепцію, яка була розроблена Ігорем Мусієнком – дизайнером інтер’єру, архітектором, художником, засновником musienko studio.
Вже другий сезон поспіль #Showroom реалізовано у партнерстві з журналом Domus Design. Це український журнал із понад 15-річною історією, місія якого – розвиток українського дизайну в усіх сферах. Domus Design підтримує українських виробників, галеристів і художників, діячів мистецтва та архітекторів.
Концепт простору буде втілено в індустріальному стилі, де представлені меблі українського виробника MON-BON, авторські меблі студії Solmaz Рrimavera та авторський живопис у стилі contemporary art Ігоря Мусієнка.
#Showroom матиме декілька зон: бар, лаунж-зону та сцену, де відбуватимуться презентації брендів. Щодня з 16:00 до 21:00 атмосферу створюватимуть DJ-резиденти радіостанції NRG Україна.
Гості зможуть зареєструватися на сайті fashionweek.ua та отримати електронне запрошення, яке надасть їм можливість відвідати #Showroom безкоштовно з 3 по 7 лютого.
#MASTERING SALE – Як опанувати продажі
6 лютого практична платформа «MASTERING SALE – Як опанувати продажі» відбудеться у Мистецькому Арсеналі.
Виступи експертів на практичній платформі «MASTERING SALE – Як опанувати продажі» будуть присвячені питанням організації ефективних продажів у fashion-індустрії.
9 провідних фахівців української рітейл-індустрії поділяться власним досвідом і розкажуть про організацію продажів B2C, online-, offline-продажі та розробку омніканальних форматів.
Виступи спікерів об'єднано у 3 панелі, на кожній з яких три доповідачі торкнуться одного з аспектів організації продажів дизайнерських брендів.
Прослухати виступи спікерів практичної платформи можна буде безкоштовно після реєстрації на сайті fashionweek.ua.
#EPSON DIGITAL FASHION
Компанія Epson та Ukrainian Fashion Week вже вдруге проведуть в Україні конкурс Epson Digital Fashion. Конкурс відбувається за міжнародним форматом та орієнтований на fashion-дизайнерів, які прагнуть створювати власні авторські принти. Під час конкурсу компанія Epson відкриє широкі можливості друку на тканинах.
Автори колекцій-переможців отримають цінні призи та зможуть пошити власну колекцію із тканин, надрукованих на широкоформатних принтерах Epson. Фіналісти конкурсу будуть представлені на сторінках журналу ELLE UKRAINE.
Умови конкурсу і старт конкурсу будуть оголошені 7 лютого о 19:00 у Мистецькому Арсеналі.
Під час презентації буде представлено колекцію переможниці попереднього конкурсу Катерини Кравчук (KRYHITQA).
#Fashion Tech Ukraine
Fashion Tech – один із найперспективніших шляхів розвитку моди.
У 2017 році Ukrainian Fashion Week спільно з громадською ініціативою Kyiv Smart City започаткував платформу Fashion Tech Ukraine, присвячену інноваційним технологіям у світі моди.
Під час Ukrainian Fashion Week, у просторі Fashion Tech Ukraine в Мистецькому Арсеналі, будуть представлені демозони, що презентують нові технологічні можливості для fashion-індустрії.
Крім цього, платформа Fashion Tech Ukraine торкнеться питань усвідомленого споживання у моді та шляхів вирішення проблем, спровокованих fast fashion, за допомоги інноваційних технологічних рішень.
Цього сезону в рамках проекту Fashion Tech Ukraine започатковано безкоштовну лекційну програму, спікери якої розкажуть про матеріали, технології виробництва, сучасні методи і платформи продажів, вивчення попиту та його аналіз. Тобто – про все, що може допомогти на будь-якому етапі продуктового циклу – від створення одягу чи аксесуарів до їх дистрибуції до кінцевого споживача.
Відвідати лекції можна за реєстрацією на сайті fashionweek.ua.
Ukrainian Fashion Week та Kyiv Smart City відкриті до співпраці з fashiontech-проектами, які виступатимуть своєрідними «агентами змін» – не тільки здійснюючи реальні трансформації на ринку, а й формуючи соціальний капітал.
#Partners
Партнерами Ukrainian Fashion Week протягом усіх років ставали не просто беззаперечні лідери ринку у своїх галузях, а бренди, що поділяють з Українським Тижнем Моди його цінності, що вбачають у співпраці з дизайнерами України можливість говорити зі світом мовою стилю та інновацій.
Завдяки партнерству з ними Ukrainian Fashion Week може здійснювати унікальні проекти, пропонувати максимально комфортні умови та забезпечувати високий рівень організації та проведення показів дизайнерів.
Цього сезону наші партнери здивують інноваційними продуктами, несподіваними колабораціями, продемонструють останні тенденції у своїх напрямках.
Річні контракти партнерства – найкраща ілюстрація можливостей української моди в цілому та Ukrainian Fashion Week як потужного маркетингового інструмента для лідерів різних галузей.
BMW – офіційний автомобіль Ukrainian Fashion Week
Партнерська підтримка компанії «АВТ Баварія Україна», офіційного імпортера автомобілів BMW в Україні, вже протягом багатьох років стає доказом нероздільності світу інновацій та fashion-індустрії.
Fairmont Grand Hotel Kyiv – партнер Міжнародної програми UFW
Справжній еталон розкоші серед готелів класу «люкс» Fairmont Grand Hotel Kyiv вже вкотре виступає офіційним партнером Ukrainian Fashion Week. Перший готель міжнародного бренду Fairmont у Східній Європі гарантує учасникам і гостям Ukrainian Fashion Week бездоганний сервіс світового рівня. А для десятків зарубіжних гостей UFW Fairmont Grand Hotel Kyiv стає першим яскравим враженням від України.
Компанія DHL – офіційний логістичний партнер Ukrainian Fashion Week
Жовто-червоний логотип DHL вже давно став модний брендом у світовій fashion-індустрії. Завдяки партнерству з Тижнями Моди і багатьма дизайнерами, DHL регулярно можна побачити на подіумах по всьому світу. Співпраця з Ukrainian Fashion Week є частиною глобальної стратегії компанії DHL. Сьогодні DHL працює в центрі індустрії моди і пропонує широкий комплекс ефективних логістичних рішень для всіх видів е-commerce.
MEIZU – технологічний партнер Ukrainian Fashion Week
Estel – офіційний стиліст Ukrainian Fashion Week
Компанія представляє на ринку професійні засоби для фарбування, догляду за волоссям та стайлінґу. Місія компанії ESTEL – розвиток індустрії краси. У краси є ім'я – це ESTEL.
MARY KAY – beauty-парнер Ukrainian Fashion Week
Місія компанії – «Збагачувати жіття жінок», яку вона вдало виконує вже 55 років у майже 40 країнах світу, надаючи жінкам прекрасну продукцію, можливості для бізнесу та позитивно впливаючи своєю соціальною діяльністю на суспільство. Mary Kay завжди йде в ногу з часом та пропонує жінкам трендову актуальну продукцію найвищої якості. Новинки виходять на ринок 4 рази на рік, що немов сезони моди допомагають жінкам завжди мати доглянутий та стильний вигляд, в залежності від пори року та останніх тенденцій. Адже вдало підібраний одяг та доглянута шкіра обличчя з якісним трендовим макіяжем – це основні складові довершеного модного образу.
VODA.UA – бездоганність та вишуканість у кожній краплі
Колекції, що заслуговують бути представленими на подіумі Українського Тижня Моди, мають прагнути до бездоганності у кожній своїй складовій – тканині, крої та обробці кожного стібка. Так і VODA.ua – це бездоганність та вишуканість у кожній краплі. VODA.ua оголошує своє партнерство з Ukrainian Fashion Week, підтримуючи українських дизайнерів у їхній спразі креативності, сучасності та автентичності. VODA.ua – це якість вищого ґатунку, яка завжди у моді.
Braun – офіційний партнер Ukrainian Fashion Week
Продукція Braun – це правильний вибір під час догляду за дизайнерськими речами. Досконалі технології Braun допомагають бездоганно й делікатно прасувати усі види тканин завдяки ефективній роботі систем подачі пари й високоякісному покриттю підошви.
PERWOLL – лідер сегмента засобів для делікатного прання
Нова формула Perwoll Care & Refresh – для тих, хто прагне досконалості власного образу шляхом делікатного піклування про одяг. Завдяки професійній формулі догляду за тканинами речі не втрачають форму після прання.
EPSON Україна – світовий лідер друку – партнер Ukrainian Fashion Week
УКРПОШТА – модний логістичний партнер
Головна пошта країни – Укрпошта – продовжує свої проекти із тюнінґом поштових скриньок і популяризацією пост-кросинґу. Збираючись на покази, відновіть у пам’яті поштові адреси близьких вам людей.