Сучасний бізнес – це складний механізм, в якому кожна деталь має значення. Міжнародна тенісна академія, що знаходиться у Києві, турбується про якість свого продукту і прагне надавати найкращий сервіс. Цьому ефективно сприяють затишний дизайн інтер'єрів та зовнішній вигляд працівників. Уже доброю традицією стало виготовлення стильної корпоративної форми, яка є відображенням цінностей компанії щодо якості та надійності створюваного нею продукту.
«Обираючи фасон майбутніх корпоративних костюмів, ми насамперед прагнемо до вишуканості образу і, звичайно ж, до зручності. Розуміємо, що це одяг на кожен день, передусім він має бути зшитий з якісної тканини та його фурнітура повинна бути красивою. Працівники відділу по роботі з клієнтами – перші, з ким знайомляться потенційні покупці, тому перше враження є надзвичайно важливим», – пояснила комерційний директор компанії Ірина Кісловська.
Світове визнання представників fashion-індустрії нашої країни доводить, що вони знаходяться на одному щаблі зі знаменитими європейськими дизайнерами. В той же час саме ця ніша є однією з найбільш уразливих у період економічних потрясінь, тому МТА як соціально свідомий бренд вирішив підтримати модну індустрію і залучив до створення нової колекції корпоративного одягу МТА саме українського дизайнера Город Наталію, засновника торгової марки N.Gorod.
«Брати участь у такому проєкті – неймовірна відповідальність і велика честь. Створення корпоративних костюмів надихає і змушує шукати нові підходи, адже цей одяг повинен бути одночасно і комфортним, і стильним. Він повинен пасувати кожному з працівників і радувати око своїм зовнішнім виглядом. Для створення колекції ми замовили італійські тканини і фурнітуру, підібрали кілька варіантів фасонів – актуальних трендів сезону. В результаті створили два дизайни – на прохолодний і теплий сезони», – розповіла власник дизайнерського ательє Наталія Город.
Подібний досвід взаємодії компанії і моди – приклад того, як важливо підтримувати один одного. Результатом такої співпраці стають не тільки збережені робочі місця під час економічної кризи, а й вишуканий корпоративний стиль, створений умілими руками дизайнера.