«Єдиний спосіб бути успішною –займатися улюбленою справою»
Сьогодні вона успішна, впевнена у власних силах, розкішна жінка та справжня бізнес-вумен. Її не засмучують жодні проблеми та негаразди, вона обертає їх собі на користь та сміливо рухається вперед. Романтичний характер, граційна жіночність, гострий розум, здобутий досвід та підтримка рідних. Поєднання саме цих складових допомогло Яні Близнюк у створенні рецепту свого успіху. Сьогодні власниця турагентства «Royal Typ» поділилася подробицями свого насиченого життя у ексклюзивному інтерв'ю для читачів улюбленого видання.
Досьє:
Персона: Близнюк Яна Семенівна
Знак зодіаку: Козеріг (22 грудня)
Посада: власниця туристичного агентства «Royal Typ»
Сімейний стан: не заміжня
Освіта: вища філологічна
В дитинстві мріяла стати вчителем
Життєве кредо: «Все, що нас не вбиває, робить сильнішими»
Заклад відпочинку: «Кава Клуб»
Вид спорту: боулінг
Фільм: «Покровські ворота», «Любов і голуби»
Музика: Луі Армстронг
Страва: млинці з сиром
Напій: чай з лісовими ягодами
Авто: «Honda CR-V»
Улюблена книга: Ірвінг Шоу «Вершина пагорба»
Парфуми: «Midnight Poison»
Стиль одягу: дорого і водночас скромно
Квіти: орхідеї
Колір: чорний
Гроші для розумних людей є засобом, а для дурнів – метою.
Справжній смак життя в душевному спокої та відкритті для себе все нових і нових горизонтів.
PeopleUA: Чим зумовлено Вашу прихильність до туризму?
Яна Близнюк: Перш за все це інтерес до нового. Друге – це любов відкривати незвідане.
PeopleUA: Як Ви вважаєте, чи є принципова різниця між керівником чоловіком та жінкою? Які переваги у бізнес-леді?
Яна Близнюк: Я думаю, що принципової різниці не існує. Проте кар’єра для жінки – це перш за все особистий розвиток, можливість займатися улюбленою справою, яка приносить внутрішнє задоволення. А для чоловіка – це престиж, висока посада та досягнення нових горизонтів. Можливо різняться методи досягнення цілі. Жінки менш схильні до ризику, та все ж наша перевага саме у жіночності (посміхається – авт.)
PeopleUA: Коли Ви започатковували власну справу, то реалізували свою заповітну мрію, а на скільки цей бізнес привабливий та рентабельний із фінансового боку?
Яна Близнюк: Безперечно, це була моя мрія. Чітка ціль, яку я поставила перед собою. Поки що моє агентство не приносить мені «шалених» прибутків. Та мене тішить те, що я займаюсь тим що приносить мені задоволення. Вважаю, що єдиний спосіб бути успішною –займатися улюбленою справою.
PeopleUA: Що було найважчим етапом початку бізнесу?
Яна Близнюк: Вивчити ринок реклами і вирізнитись серед конкурентів. Правильно це зробити, коли ти є початківець дуже важко. Тому що для кожного споживача потрібно щось своє, особливе. Треба було заявити про себе, оцінити, яка реклама буде найефективнішою. А це приходить лише з досвідом.
PeopleUA: Під час постійно зростаючої конкуренції та певних економічних труднощів в країні не так легко розвивати свій бізнес, що Ви пропонуєте своїм клієнтам, аби серед усього розмаїття подібних компаній вони обирали саме Вас?
Яна Близнюк: Ми працюємо з кожним клієнтом особисто. Пропозиції підбираємо відповідно до інтересів, бажань та можливостей туриста. В нашому бізнесі, я вважаю, насамперед важлива чесність. Адже людина звертається до нас з надією, що ми правильно сплануємо її поїздку, вона довіряє нам. І сподівається, що її відпочинок обійдеться без «неприємних» сюрпризів. Для того щоб здобути постійного клієнта, потрібно йому хоч раз запропонувати, те що він шукає, те що йому цікаво. Гарна цінова політика, цікаві пропозиції, повна та достовірна інформація – це те, що ми пропонуємо клієнту.
PeopleUA: Ви багато подорожуєте, часто їздите у рекламні тури? Яка країна вразила найбільше і чому?
Яна Близнюк: Чесно кажучи, зараз подорожую не так часто, тому що потрібно працювати. Звичайно, мрію про те, щоб кожного року відкривати для себе нову країну. Перша країна, яку відвідала – це була Туреччина, яка вразила своє неймовірною красою та привітною гостинністю. Найбільше мені сподобались Арабські Імірати. Вона вразила мене своєю гостинністю та неймовірною красою. А зараз просто дарую можливість гарного та якісного відпочинку своїм клієнтам.
PeopleUA: На новий рік агентство «Royal Typ» пропонувало привабливу путівку в Грецію за 1 євро, що буде актуально цієї весни у світі відпочинку?
Яна Близнюк: Актуальними будуть нові екскурсійні тури по Європі із виїздом зі Львова. А влітку – бажаний і довгоочікуваний острів Тасос, що у Греції. Така подорож матиме досить хорошу та помірну ціну, тому що це буде новинкою.
PeopleUA: Побутує думка, що жінка, яка будує успішну кар’єру, обов’язково жертвує чимось іншим, від чого Вам довелось відмовитись заради власної справи?
Яна Близнюк: Якщо бути відвертою, то насправді нічим. Я вмію поєднувати сім’ю та роботу.
PeopleUA: Як Ваші рідні реагують на негаразди пов’язані з роботою, якось вас стимулюють, допомагають чи просто не втручаються?
Яна Близнюк: Мої рідні завжди помічають, коли у мене трапляються якісь проблеми. Постійно підтримують і не дозволяють замкнутися в собі. Я їм за це дуже вдячна.
PeopleUA: Що могли б Ви як успішна й талановита жінка, порадити самій собі в юності?
Яна Близнюк: Не боятись казати правду про те, що думаєш. Як на мене, то я була надто сором’язливою.
PeopleUA: Традиційне питання від видання «Лише Насолода»: В чому полягає Ваша формула успіху?
Яна Близнюк: Віра, праця та повага до людей. Я переконана, що людина, яка хоче стати успішною, повинна бути активною, адже нічого не досягнеш, сидячи на дивані.
PeopleUA: Тема цього випуску «Ексклюзивне святкування», напевно у Вас було не мало таких свят, поділіться найфеєричнішим.
Яна Близнюк: Для мене феєрія почуттів полягає не у грандіозному та масштабному святкуванні. Справжнє свято може бути навіть у будні, але коли поруч рідні та близькі. Все залежить лише від того, хто мене оточує.
Спілкувалася: Вікторія Ніколайчук, фотограф: Вадим Павлосюк.
Зачіска: Леся Беляєва. Візаж: Лілія Степасюк.
Туристичне агентство «Royal Typ» www.royaltour.com.ua. м. Луцьк, вул. Єршова, 11 (1-й пов. ТЦ «Глобус»), тел.: (0332) 750234, (095) 5842190. м. Ковель, бульвар Лесі Українки, 12 (1-й пов., готель «Лісова Пісня»), тел.: (03352) 71155
Опубліковано PeopleUA № 1(17) березень-квітень 2012р.